"תאונות טופ" – פוליסת ביטוח חדשה לתאונות אישיות

"תאונות טופ" – פוליסת ביטוח חדשה לתאונות אישיות

מנורה מבטחים: מדובר בפוליסת ביטוח תאונות אישיות בעלת הכיסוי הגבוה ביותר בישראל

שיתוף
מנורה מבטחים - ביטוח פנסיה

מנורה מבטחים ביטוח, השיקה היום פוליסת ביטוח חדשה לפיצוי כתוצאה מתאונות אישיות, בשם "תאונות טופ". לדברי החברה, מדובר בפוליסת הביטוח בעלת הכיסוי הגבוה ביותר בישראל.
הפוליסה החדשה, מעניקה למבוטח פיצוי כספי כתוצאה מתאונה אשר גרמה למוות, נכות, שברים, כוויות, אשפוז ומצב סיעודי.

מהחברה נמסר כי לפוליסה יתרונות רבים ביחס לתוכניות האחרות הנהוגות בישראל. הפוליסה  מעניקה למבוטח או ליורשיו סכום ביטוח מקסימאלי של עד 400 אלף שקל בקרות אירוע מוות או נכות מתאונה, כאשר ביתר התוכניות הקיימות בשוק הפיצוי נע בין 150 אלף שקל ל-350 אלף שקל. כמו כן, הפיצוי במקרה של מוות ונכות מתאונה לילדים, עומד על 200 אלף שקל, במקום כ-100 אלף שקל כפי שמקובל בתכניות אחרות.

בנוסף, הפוליסה כוללת כיסוי למקרה של שברים, כוויות וסיעוד בסך של עד 40 אלף שקל, כאשר ביתר התוכניות  הפיצוי הינו עד 20 אלף שקל.

[adrotate banner="27"] בחברה מציינים את הכיסוי להחזר בגין אביזרים רפואיים של עד 6,000 שקל וכן כיסוי לטיפולי שיניים פרותטיים של עד  8,000 שקל למקרה ביטוח.

הפוליסה נדרשת גם לנושא אשפוז בבית חולים, וכוללת  פיצוי יומי מקסימאלי של 800 שקל, כאשר ביתר החברות הפיצוי המקסימלי עומד על כ-750 שקל.

בנוסף קיימים כיסויים נוספים, כגון כיסוי הוצאות העברה במסוק או מטוס בין בתי חולים, אחות פרטית בעת אשפוז, טיפולי פיזיוטרפיה ורפואה משלימה, הוצאות פינוי באמבולנס ועוד.

הפוליסה תשווק ללקוחות עם שש אפשרויות בחירה, המעניקות פיצוי מדורג לפי גובה סכומי הביטוח, אותם מעוניין המבוטח לרכוש וכל זאת במחירים אטרקטיביים ביותר.

אורית קרמר, סמנכ"ל ומנהלת תחום בריאות במנורה מבטחים ביטוח מציינת כי "פוליסת תאונות טופ, נבנתה תוך חשיבה מעמיקה על צרכי הלקוחות ומאפשרת להם ליהנות מהגנה מרבית בקרות אירוע תאונתי."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה