רוצים להרוויח מיליון דולר לשנה למשך כל החיים?

רוצים להרוויח מיליון דולר לשנה למשך כל החיים?

העובדים בחברות וורן באפט יכולים לזכות בפרס של מיליון דולר לשנה למשך כל ימי חייהם

שיתוף
בונוס שנתי

בונוס שנתי

המיליארדר וורן באפט, הציע ל-360 אלף העובדים בחברת האחזקות שלו, ברקשייר האת'ווי, ובחברות שבבעלותה (כגון: ישקר הישראלית), פרס של מיליון דולר לשנה לכל החיים.

כדי לזכות בפרס, העובדים בחברות של באפט צריכים לנחש את 16 הקבוצות האחרונות שיהיו בטורניר כדורסל המכללות האמריקאי (שהחל אמש). אם הקבוצה הזוכה תהיה ממדינת נברסקה, בה באפט נולד, הזוכה יקבל 2 מיליון דולר כל שנה.

הפרס בתחרות השנתית לעובדים של חברת ברקשייר האת'ווי של וורן באפט השנה, קצת יותר גבוה מהפרסים השגרתיים. עובדי ברקשייר האת'ווי יכולים לזכות במיליון דולר בשנה לכל החיים אם הם ינחשו נכון אילו קבוצות יגיעו ל- 16 הקבוצות האחרונות שיהיו בטורניר כדורסל המכללות האמריקאי. השנה, ההימור גבוה עוד יותר: אם נבחרת נברסקה תנצח – הפרס יכפיל. אז במקום מיליון דולר, זה יהיה 2 מיליון דולר.

לבאפט, אשר מפעיל את התחרות מאז שנת 2014, אין הרבה מה לדאוג. הוא הציע פרס למנחשי המנצחות בטורניר המכללות לראשונה ב-2014. בתחרות המקורית, שהיתה פתוחה לציבור הרחב, הוצע פרס של מיליארד דולר למי שינחש נכונה את הקבוצות הזוכות בכל המשחקים בטורניר, ואף אחד לא זכה.

עם זאת, בשנה שעברה, אחד העובדים של באפט כמעט זכה בפרס הגדול לאחר שניחש נכונה 31 מתוך 32 המשחקים הראשונים. העובד לא הביא הביתה מיליון דולר בשנה לכל החיים, אבל קיבל המחאה על סך 100,000 דולר, בהחלט לא משהו שהותיר את העובד אדיש.

הסיכוי לזכות בפרס הקופה של באפט עשוי להיות קלוש למדי, בדומה לסיכויים לזכות בהגרלה, אבל הוא לא בלתי אפשרי. מתוך 18.8 מיליון הימורים שמולאו באתר ESPN בשנה שעברה, 18 בלבד ניחשו נכון את 16 הקבוצות האחרונות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה