ראש מחלקה משפטית ודירקטור חדשים בקבוצת "מעוף"

ראש מחלקה משפטית ודירקטור חדשים בקבוצת "מעוף"

סלע אנקורי מונה לראש המחלקה המשפטית החדשה; שאול בן-אור יהיה דירקטור חדש בקבוצה

שיתוף

שני מינויים בכירים בקבוצת משאבי האנוש מעוף.

עו"ד סלע אנקורי (בצילום), משמש מעתה כראש המחלקה המשפטית החדשה שהוקמה בחברה לא מכבר, ויתפקד במקביל כיועץ משפטי.

בתוקף תפקידו, יהיה אנקורי (35, חיפה) אחראי על ניהול התיקים המשפטיים, מתן ייעוץ משפטי לקבוצה, ניתוח סוגיות משפטיות העומדת בפני הכרעה, אבחון וניתוח תיקים על-פי חומר ראיות ובכלל זה הצעת פתרונות משפטיים אפשריים בראי הפסיקה. עוד ימונה על הערכה וניהול של תיקי נזיקין וניהול מחלקת הגבייה וההוצאה לפועל בקבוצה.

אנקורי, בעל תואר ראשון במשפטים, שימש בתפקידיו הקודמים כעורך דין עצמאי ומנהל מחלקה אזרחית במשרד ספקטור-אורן, וכן כיועץ משפטי בקבוצת ירדן.

 מינויים במשאבי אנוש

סלע אנקורי (צילום: יהב אשכנזי, יח"צ)

דירקטור חדש

נושא משרה נוספת במעוף הוא שאול בן-אור, בן 57 ותושב רמת-צבי, שמונה לתפקיד דירקטור בקבוצה.

כחלק מכך, יטפל בן-אור בגיבוש האסטרטגיה של החברה ופיקוח על ביצוע תפקידי ההנהלה, יהיה מעורב בתוכניות הפעולה של החברה ובפיתוח התוכניות האסטרטגיות של הקבוצה ויעקוב אחר תוצאותיה העסקיות.

ב-20 השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל בחברות תעשייה, בהן פלכ"ר- כפר רופין, כתר פלסטיק, סטרפלסט ותדירגן. בן-אור בוגר תוכנית מנהל עסקים למנהלים וקורס להכשרת דירקטורים.

 

מתרחבים בצפון

קבוצת מעוף נמנית על עשר חברות המתמחות במשאבי אנוש בישראל. החברה שהוקמה בשנת 1999 על-ידי עמית רשף וחברו יניב נדלר, מתפעלת 17 סניפים בפרישה ארצית ומעסיקה כ-4,500 עובדים תחת חברות בת.

בתחילת החודש הנוכחי הודיעה החברה על פתיחתם של שני סניפים חדשים בחיפה ובקריית-אתא. הסניפים החדשים צפויים לקלוט כמה מאות עובדים לשוק העבודה באזור, באמצעות השמות מקצועיות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה