קמרון: האולימפיאדה תוציא את בריטניה מהמיתון

קמרון: האולימפיאדה תוציא את בריטניה מהמיתון

ראש ממשלת אנגליה הבטיח לאזרחי בריטיניה כי שני האירועים ייצרו הרבה מקומות עבודה ב-12 החודשים הקרובים

שיתוף
מקומות עבודה

דייויד קמרון, ראש ממשלת אנגליה, הצהיר בפני העם הבריטי השבוע, שקיום האולימפיאדה בלונדון בקיץ וחגיגות 60 השנה לישיבתה של המלכה אליזבת' בשלטון, יעזרו למשק הבריטי לעבור את מה שעשויה להיות שנה כלכלית קשה.

פיטורים המוניים והמשבר הכלכלי באירופה, השפיעו מאד על מצבו של קמרון באנגליה, שנשמע זהיר לגבי התחזיות לשנה הקרובה. "אני מבין את התושבים שחוששים לקראת מה שהחודשים הבאים יביאו איתם", טען קמרון, "ברור שישנם פחדים הקשורים למקום העבודה ולחשבונות שעלינו לשלם כאזרחים. תאמינו לי, אני יודע כמה יהיה שקשה אבל הממשלה שלי תעשה הכול בכדי לעזור לכם".

קמרון טען כי המשחקים האולימפיים והמשחקים הפרה-אולימפיים שיערכו בכל רחבי אנגליה בקיץ הקרוב, כמו גם החגיגות שיערכו בממלכה לכבודה של המלכה, יעזרו ליצור עוד מקומות עבודה ולהעשיר את הפרופיל של אנגליה מעבר לים. "שני האירועים הללו צריכים לתת לנו תמריץ מיוחד, לעבוד קשה, להרגיש גאווה ולזכור כי למרות שיש קשיים אנחנו נתגבר עליהם", אמר ראש ממשלת אנגליה.

הועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים "לונדון 2012", טרם סיימה למצוא את כל המתנדבים והעובדים שימלאו את המשרות שהאולימפיאדה והמשחקים הפרה-אולימפיים הקרובים ייצרו באנגליה. באתר הבית של הועדה אפשר למצוא קריאה לתושבי הממלכה לבוא ולהתנדב למען האירוע ואף להצטרף לצוות שינהל את האולימפיאדה תמורת כסף מלא.

לפי הועדה המארגנת, בשל החשש שרבים אכן ירצו להתנדב ולעבוד בשביל כסף במהלך המשחקים, תהיה קדימות מסוימת לתושבי וילידי אנגליה בקבלת העבודה הנחשקת. בדף הבית של הועדה נכתב, כי כל המתנדבים והעובדים החדשים שיצטרפו לפרויקט האולימפיאדה, יאלצו לעשות כך עד ה-1 באפריל, שכן זהו התאריך שנבחר על ידי הועד האולימפי העולמי כתאריך האחרון שבו אפשר יהיה להגיש מועמדות לתג כניסה לאירועים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה