פעילויות רווחה להעלאת המוטיבציה והחיבור בין האנשים

פעילויות רווחה להעלאת המוטיבציה והחיבור בין האנשים

נועה אניג'ר, מנהלת משאבי אנוש בחברת פספורטוגו, מספרת על תכניות רווחה ייחודיות לחיבור בין העובדים בארגון

שיתוף
נועה אניג'ר. צילום חברת פספורטוגו

נועה אניג'ר. צילום חברת פספורטוגו

נועה אניג'ר, מנהלת משאבי אנוש בחברת פספורטוגו, מסכמת כי שנת 2018 התבטאה בצמיחה והרחבה משמעותית של החברה. פספורטוגו, החברה המובילה בכל תחום הנפקת הדרכונים באירופה, השלישה את כמות העובדים בשנה האחרונה, כאשר היא פתיה 2 סניפים חדשים: בראשון לציון ובחיפה. סניף חדש עתיד להיפתח בחודש הקרוב בירושלים.

פספורטוגו מונה כ-150 עובדים הפזורים בסניפים השונים,כשגם חלק ניכר מהעובדים מועסקים מביתם.

שוחחנו עם נועה אניג'ר, באשר לפעילויות הרווחה הייחודיות בארגון שמטרתן להעלות את המוטיבציה ולחבר בין האנשים.

"תכניות הרווחה מתחלקות בעיקר לפי צוותי העבודה בתחומים השונים ובאות לידי ביטוי בערבי גיבוש חודשיים בתקציבים מכובדים לפי רצונם של העובדים ומנהלי המחלקות".

מה הדבר מספק?

"באופן הזה, ניתן לשים דגש על היכרות והווי בין העובדים במחלקה בפרט כשמדובר על המחלקות בהן עובדים מהבית; שם, הרצון ליצור לכידות וגיבוש גבוהה יותר".

אילו פעילויות רווחה נוספות אתם מיישמים בחברה?

"בנוסף לערבי הגיבוש, אנו מקיימים תחרויות נושאות פרסים אטרקטיביים בין המחלקות השונות בעיקר בכדי להגביר מוטיבציה בקרב עובדים להגיע לתפוקות גבוהות ובכך כמובן ליצור הקשר ההדוק בין העובד לארגון.

תכנית הרווחה לשנת 2019 צפויה להיות רחבה ומפנקת יותר בהתאם לגידול של הארגון, כי ללא ספק הצלחת הארגון טמונה בהצלחת העובדים, וברור לנו שעובדים מרוצים ומסופקים יניבו הצלחות גבוהות יותר. עובדה זו מאוד מתחברת לרוח וערכי הארגון שעל אף הגדילה, יש משמעות גדולה למשפחתיות ולתחושה נוחה מאוד של עובדים בין כל בעלי התפקידים ממנכ"ל ועד כל עובד במחלקות השונות".

מהן התכניות הקשורות לתרומה לקהילה שתיישמו בשנה הקרובה?

"יש לנו כמה כיווני מחשבה ליצירת פעילויות רווחה הקושרות את עובדי passportogo לתרומה לקהילה בערוצים שונים, מאחר ואנחנו מעוניינים בהכרח לבחור את תכנית הרווחה שלנו הנותנת ערך מוסף וחשוב לארגון ולעובדיו. אחת מהן היא גם מסיבת פורים שאנחנו כרגע נמצאים בתהליכי גיבוש קונספט סופי, מחפשים מקום לאירוע ומקווים לסגור את כל הפרטים בשבועות הקרובים."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה