עולם מבוסס תוכן: יצירת תוכן שיווקי איכותי לגיוס מועמדים

עולם מבוסס תוכן: יצירת תוכן שיווקי איכותי לגיוס מועמדים

התוכן כיום שולט בכל תחום מקצועי באשר הוא. כיצד לייצר תוכן שיווקי איכותי למשיכת מועמדים לחברה?

שיתוף
תוכן שיווקי

תוכן שיווקי

מותגים רבים כיום "קופצים" לתוך עולם התוכן מבלי לחשוב באמת על מה שנדרש כדי להגדיר אסטרטגיות תוכן להצלחה. עם זאת, עבור אלה המתכננים כראוי, מפרסמים ומבצעים את מאמצי התוכן שלהם, התגמול יכול להיות ראוי ביותר.

להלן מספר דרכים שיכולים לשפר באופן משמעותי את הצלחת אסטרטגיית שיווק התוכן שלך:

מסמך תוכנית התוכן שלך

הסטטיסטיקה מראה, כי חברות לא מתעדות את האסטרטגיות שלהן (רק 35 אחוזים מהמשווקים על פי סקרים, עושים זאת).

אסטרטגיות תיעוד לא רק אפקטיביות מאוד לטובת צוות השיווק שלך, שיווק תוכן יכול להיות ממונף עבור גיוס, יחסי ציבור, הכשרה לעובדים, ומחלקות אחרות. על ידי תיעוד האסטרטגיה שלך, אתה יכול לקבוע כיצד כל מחלקה תוכל להשתמש בתוכן שיווקי כדי להצליח ולראות איך התוכן השיווקי ממלא תפקיד קריטי עבור כל מחלקה. בתמורה, זה יכול להגדיל את ההחזר על ההשקעה עבור החברה שלך בכללותה.

ייעול יצירת מאמצי התוכן שלך

יצירת תוכן מרתק בעקביות מצריכה השקעה הן בזמן והן בתקציב. אבל אם אתה יכול לרתום את הידע של החברה שלך למקום אחד, זה יכול לחסוך הרבה סיעורי מוחות וכתיבה רבה.

בנק הידע מהווה מקום מרכזי לאחסון מחשבותיהם, רעיונותיהם, תובנותיהם, וחוויותיהם של מנהיגי החברה שלכם – וזה יכול להיות נכס מרכזי עבור הצוות שלכם בכל הנוגע ליצירת תוכן. המפתח הוא לוודא שאתה פעיל באיסוף ועדכון הבנק שלכם על מנת למקסם את הפוטנציאל שלו. כדי לייעל ולארגן את המאמצים שלך, השתמש בתבנית בנק ידע כללי חינם.

ליישר את המדדים עם KPI ולמדוד אותם

ערכי התוכן שאחריהם אתה עוקב צריכים להיות מושפעים ממטרות החברה שלך.
לדוגמה, נניח שמחוון הביצועים הראשי של החברה שלך הוא גידול במכירות. יעדי התוכן שלך צריכים להיות תואמים לאחד מהבאים: מספר הפניות לחברה וההמרות הפוטנציאליות שלהן למכירות או למספר הפניות שמגיעות ממקורות אחרים המטופחים על ידי התוכן שאתה מפרסם.

במילים פשוטות, אתה לא יכול חצי עבודה. חברות רבות מפרסמות קומץ מאמרים ומוותרות לאחר זמן מה כאשר הן לא רואות טונות של לקוחות מתפרצים דרך הדלת.
יש לנתח את ההמרות והפניות וכן להביא כי זה לא הדבר לא מתרחש בין לילה. ישנם ערכים עם זאת, שאינם כמותיים אל עדיין יש לקחת אותם בחשבון. חברות מתחילות למנף תוכן עבור מאמצי גיוס העובדים שלהן וגיוס כישרונות. בעוד שמעקב אחר הפניות ויישומים עשוי להיות אפשרי, הצוות שלך עשוי למצוא את ההצלחה הרבה ביותר בדרך הפשוטה של לחקור את התוכן שהמועמדים קוראים או השתמשו בו בהכנה לראיונות – כי בסופו של דבר זה מה שהוביל אותם ליישום הפניה.

ללא קשר לערכים האיכותיים או הכמותיים שלך, השורה התחתונה היא שהצוות שלך פועל באופן יזום על מעקב וניתוח לאורך זמן. זה פותח את הדלת להכנת תכנים ייעודיים או שינויים לאורך הדרך, ובסופו של דבר יכול להגדיל את השורה התחתונה. כדי לעקוב בקלות אחר ערכים, צור גיליון אלקטרוני או השתמש בתבנית ניתוח מותאמת אישית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה