עובדי בי"ח "פוריה" שבו לעבודה; שביתה כללית במשרד הפנים נצרת

עובדי בי"ח "פוריה" שבו לעבודה; שביתה כללית במשרד הפנים נצרת

עובדי בית החולים בטבריה קיבלו התחייבות לתוספת כוח-אדם. במשרד הפנים בנצרת מוחים עדיין על ליקויי בריאות ובטיחות בסניף

שיתוף

תמה השביתה בבית החולים פוריה בטבריה, לאחר שההסתדרות במחרב הכנרת ו-ועד העובדים הגיעו להבנות עם ההנהלה באשר לתוספת מיידית של עובדים למחלקות המנהל האחזקה והמשק.

אתמול (ב') דיווחנו כאן כי בשעות הבוקר נטשו עובדי הצוות הרפואי, המנהל והאחזקה את עבודתם, בשל מה שהגדירו "עומס בלתי נסבל בד בבד עם הגדלת שטחו של המרכז הרפואי".

בשעות שחלפו מאז, נכנסו בהנהלת המוסד לעובי הקורה והתחייבו בפני ההסתדרות לפעול למול משרד הבריאות לתוספת כוח אדם, בהתאם לצרכי בית החולים ולהרחבת שטחו.

מנגד, החריפו הבוקר עובדי משרד הפנים בנצרת עילית את צעדיהם מאתמול, והפכו את העיצומים לשביתה ללא הגבלת זמן.

העובדים טוענים כי משרד האוצר מסרב להעביר אותם למבנה חלופי המוסכם על ההנהלה, ההסתדרות והוועד, שכן במהלך שש השנים האחרונות חלו כשליש ממצבת העובדים בסרטן לכאורה כתוצאה מאנטנה גדולה הסמוכה למבנה.

יו"ר ועד עובדי משרד הפנים בנצרת עלית, דני קרקליס: "במהלך שש השנים האחרונות אנו נלחמים בכדי שיעבירו אותנו למבנה חלופי אשר ימנע את תחלואת העובדים ויהיה בטיחותי. בינתיים כ- 30% מעובדי המשרד חלו במחלת הסרטן. עד שמצאנו מבנה המוסכם על ההנהלה, ההסתדרות וועד העובדים- האוצר תוקע את זה למרות שמדובר בעלות נמוכה של כמיליון וחצי ₪".

יו"ר הסתדרות עמקים צפוני, לאון פרץ הוסיף: "אנו קוראים למשרד האוצר לאשר באופן מידי את התקציב להעברת העובדים למבנה חלופי זאת כדי שהסחבת הזו לא תעלה בעוד חיים של עובדים ותסכן אותם. לא ייתכן שכשליש מהעובדים אשר באו לשרת את הציבור הרחב חלו בסרטן כתוצאה מאנטנה ענקית בצמידות למבנה המשרד. אנו לא נוותר עד אשר יאושר התקציב".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה