שיתוף

רגע לפני שהבינה המלאכותית והרובוטיקה משתלטים על הארגונים, ב-KLA ישראל ציינו בחודש שעבר את כניסת השנה האזרחית החדשה.

באירוע סוף השנה המסורתי שנערך בחודש שעבר בחברת KLA ישראל ממגדל העמק, ביחד עם ציון חג החנוכה, בירך אורי תדמור, נשיא KLA  ישראל, את עובדי החברה.

תדמור איחל חג שמח לכל החוגגים את חגי כל הדתות ואת השנה האזרחית החדשה, וברוח החגיגה המגוונת, אשר כללה סופגניות, חנוכיה ועץ חג מולד, סיפר תדמור לעובדי KLA ישראל על התנעתה של תוכנית גיוון והכלה בחברה.

התוכנית, שכבר תופסת תאוצה, מובלת על ידי צוות משאבי אנוש של החברה.

השנה הצטרף לחגיגות איש הסייבר מני ברזילי, שהינו חוקר השפעות טכנולוגיות על חברות. ברזילי נשא בפני החברה הרצאה:

"בני אדם, תבונה אנושית ובינה מלאכותית". בהרצאתו חידד ברזילי את שתי התפיסות המקובלות לגבי הבינה המלאכותית:

האמונה כי בינה מלאכותית תייצר פתרונות ותביא מזור לכל תחומי החיים, והסברה לפיה רובוטים יבצעו את כל המשימות שכיום מבוצעות על ידי בני אדם, בשעה שאלה האחרונים יתפנו להנאות החיים.

מנגד, תיאר ברזילי את הגישה לפיה בינה מלאכותית מהווה את אחד האיומים הגדולים ביותר על האנושות.

לדברי ברזילי, רגע לפני שכולנו נהפוך לחיות המחמד של רובוטי ענק, הוא קורא לעובדי KLA לגלות עירנות לשינויים הטכנולוגים והארגוניים ולהשתנות יחד איתם.

במפגש נשאה דברים ויקי פלטניק, מנהלת משאבי אנוש של KLA ישראל. לדבריה, במהלך 2019 השקיעה החברה משאבים רבים בקידום הנושא של בינה מלאכותית ושילובה בכל הרבדים בארגון.

פלטניק הסבירה, כי הקמנו צוות גדול שעוסק בבינה מלאכותית ועובד על הדור הבא של המכונות שלנו, תוך התבססות על טכנולוגיה זו.

בנוסף, אמרה פלטניק, כי KLA הכשירה עובדים מקרב עובדי החברה עובדים שלנו לעיסוק בנושא זה.

במסגרת זו התקיימו סדנת חדשנות והאקתון סביב בינה מלאכותית. לדברי פלטניק, "אנחנו מתכננים להמשיך עם היישום וההטמעה של טכנולוגיות לימוד מכונה ובינה מלאכותית גם במהלך 2020".

ברוח הדברים של  ברזילי הוסיפה פלטניק, כי "אנחנו בהחלט משתנים עם השינויים הטכנולוגים, ופורצים את הדרך עבור תעשיית המוליכים-למחצה כולה".

לכך מתווספים דבריו של תדמור מלפני כחצי שנה לפיהם, השנה מתכננת החברה לפתוח מסלול הכשרה לעובדי החברה שירצו לעשות הסבה לתחום של דאטה אנליטיקס.

תדמור אמר זאת בעקבות העובדה שלדבריו, בארגונים הפועלים כיום בשוק קיים מחסור במומחים שיכולים לנתח דאטה ולפתח יכולות אנליטיות כדי להסיק תובנות מהדאטה ולייצר מהנתונים תועלות לארגון.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה