שיתוף

המגמה של עבודה מהבית פותחת מגוון חדש של אפשרויות עבור עובדים, מעסיקים וחברות. ישנם תפקידים רבים שניתן לבצע בהצלחה ואפילו טוב יותר מהבית, כגון: כתיבת תוכן, כתיבת קוד, בדיקות תוכנה, גרפיקה, בניה וקידום אתרים, ועוד. עם זאת, ניהול צוות מכירות מרחוק יכול להיות מאתגר ולא תמיד מוצלח.

להלן המכשולים הנפוצים ביותר של ניהול צוות מכירות מרחוק וכיצד ניתן לפתור אותם:

בעיות תקשורת

כאשר אתה מנהל מרחוק חברי צוות באזורי זמן שונים ובלוחות זמנים שונים, לפעמים קשה להתחבר עם כל חברי הצוות שלך בו זמנית, כאשר הזמינות שלהם משתנה. חוסר היכולת לתקשר עם הצוות שלך עלול לגרום לבלבול ולאי הבנה.
במשרד, אם חבר צוות אינו מגיב לדוא"ל, אתה יכול פשוט לעבור במשרד שלו ולקבל את התשובות שאתה צריך. אבל עם צוות מרוחק, כל מה שאתה יכול לעשות הוא לחכות לתשובה של חבר הצוות ודברים דחופים לא יפתרו מיד. במקרה של אנשי מכירות, כשצריך לסגור עסקה במהירות עם לקוח בטרם ישנה את דעתו, הנוכחות המידית של העובדים הינה קריטית.

בעוד שלעבודה מהבית יכולה להיות השפעה חיובית על פרודוקטיביות הצוות, מכשול התקשורת יכול להוות בעיה. כיצד זה ניתן לפתרון?

הגדרת ציפיות ברורות

היו ברורים עם חברי הצוות לגבי השעות הקריטיות בהן חברי הצוות שלכם צריכים להיות זמינים. כל חבר צריך לקבל התייחסות במהלך העבודה, כך שכל החברים ידעו את הזמן הטוב ביותר להשיג אלו את אלו ומתי לצפות תגובה.

תוכנת ניהול פרויקטים

יש הרבה תוכנות ניהול פרויקטים זמינות שיכולות לעזור למקסם את התקשורת של הצוות מרחוק. תוכנה לניהול פרויקט מסייעת לשפר את התקשורת במקום העבודה ב- 52%. השתמשו באפשרויות התקשורת בתוכנת ניהול הפרויקטים שלכם ועודד את כולם לשוחח בצ'אט זה עם זה.

מועדי פגישות ספציפיים

תוכלו לקיים מפגש וידאו שבועי עם כל חברי הצוות, כך שכולם יוכלו להתעדכן ולקבל כיוון של הפרויקטים בשלב זה. זה ישמור את כולם מעודכנים ומודעים.

איכות השיחות

אם יש לכם צוות גדל והולך של עובדים מרוחקים, פתרון ה- VoIP עשוי להיות קריטי עבור תקשורת ושיתוף פעולה טוב יותר בין חברי הצוות. תוכלו להשתמש בגישות מקוונות כגון שיווק בדוא"ל, כאשר טכנולוגיות VoIP עבור קשרי לקוחות הכרחי, אם תרצו להתקדם במכירות.

זכרו כי רוב העובדים המרוחקים משתמשים רק בחיבור האינטרנט שלהם עבור קול ונתונים. לכן, בעיות באיכות השיחות עשויות להתעורר. ללא נתב מוגדר כראוי או פתרון Hosted VoIP מאובטח, שירות התקשורת של החברה שלך לא יהיה יעיל, או גרוע מזה, יקבל משוב שלילי מלקוחות.

פתרון ה- VoIP יעשה את העבודה מהבית הרבה יותר קלה ואיכותית עבור עובדים מרוחקים. יש הרבה ספקי שירות VoIP עבור עסקים קטנים שתוכלו לבחור.

הסחות דעת

הנוחות והשקט של העבודה מהבית עשויים להיפגע ע"י מספר הסחות דעת. הפרעות מצד ילדים, שכנים, בני משפחה וחברים, יכולות להיות משבשות מאוד. כמו כן, גלישה באינטרנט, ביקורים תכופים במטבח, משחקי מציאות וירטואלית ועוד. כדי להתמודד עם הסחות הדעת ישנה אפשרות להתקין אפליקציה לחסימת הפרעות.

אפליקציות לחסימת הפרעות פועלות בדרכים שונות, בהתאם לסוג העבודה שעושה הצוות שלכם. תוכלו לעודד את הצוות לחסום אתרים שנמצאים בדרך כלל כמסיחים את הדעת בזמן העבודה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה