סרטוני הגיוס המוצלחים ביותר

סרטוני הגיוס המוצלחים ביותר

הם מצחיקים בטירוף, מעניינים ומלאי עניין והחשוב מכל – הצליחו למשוך לחברות המון מועמדים. קבלו אותם – שבעת סרטוני הגיוס המוצלחים ביותר

שיתוף

סרטון הגיוס של טוויטר

עם התחרות ההולכת וגוברת לגיוס כישרונות, חברות וארגונים מגייסים את מיטב מאמציהם לייעול תהליכי הגיוס ולשימוש בשיטות גיוס שונות שמניבות תוצאות.

אחת משיטות הגיוס שנמצאה כמוצלחת במיוחד היא גיוס באמצעות סרטוני וידאו המשותפים ברשתות החברתיות ובעמודי האינטרנט של החברות ומושכים אליהם מועמדים רבים.

על מנת שסרטוני הגיוס אכן ימשכו עניין, חברות משקיעות בהם זמן ומשאבים ניכרים ובמקרים רבים גם הרבה כסף.

להלן שבעה סרטונים משעשעים ומוצלחים במיוחד:

SnazzyRoom.com

כנראה מעולם לא שמעתם על החברה הזו – יש להם רק שלושה חברי צוות והסרטון הזה לא תורם במיוחד לאמינות המקצועית שלהם אך אין זה משנה, כיוון שהוא משעשע וקולע היטב למועמד הדרוש. הסרטון מציג את מאפייני המועמד שהחברה מחפשת ומספק תמונה די מדויקת של מה המועמד הפוטנציאלי יעשה ביום אחד. הוא אף ממקד בצורה נהדרת את הסוג הנכון של המועמדים לתפקיד.

Dropbox

בדרופבוקס עשו שימוש בבובות כדי להציג בצורה הומוריסטית את סביבת העבודה, האנשים, ויתר הסיבות לכך שכיף להגיע לעבוד במקום הזה.

Zappos

את הסיבות לכך שעבודה ב- Zappos היא הבחירה הטובה ביותר, מפרטים עובדי החברה בצורה שיר קצבי וחמוד. אל תפספסו.

HubSpot

סרטון הגיוס של HubSpot עושה עבודה נהדרת להצגת סביבת העבודה המושלמת לעובדים עם שלל ההטבות והפינוקים שהחברה מציעה. השימוש בעובדים קיימים בסרטון מעביר היטב את תחושת האותנטיות והכיף של המקום.

Zendesk

הסרטון גורם לצופים להרגיש שהם יכולים פשוט ללכת למשרדים של Zendesk ולהתחבר מייד עם עובדי החברה. צילום מיקום המשרדים, הנוף, הסביבה והאווירה במשרד, כל אלו מייצרים תחושה נעימה וכייפית.

Twitter

הסרטון המושקע של טוויטר משמש יותר ככלי למיתוג המעסיק מאשר לגיוס עובדים. אם להיות כנים רב האנשים היום קופצים על ההזדמנות לעבוד בטוויטר, והסרטון ממחיש שאפילו המנהלים לא צריכים לקחת את עצמם יותר מידיי ברצינות כל הזמן.

Starbucks

עבודה בסטארבקס לא יכולה להיות הבחירה הראשונה שלכם אם אתם לא מעוניינים לעבוד כמלצרים. אך בסרטון הזה מומחשות אפשרויות הצמיחה בארגון וההזדמנויות להתקדם בו, כאשר עובדים אמיתיים שהתקדמו מספרים על כך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה