בני דור המילניום – הנה הם באים ויש להם תנאים!

בני דור המילניום – הנה הם באים ויש להם תנאים!

בני דור המילניום רוצים גמישות ואפשרות לעבוד מהבית באופן קבוע או חלקי. כך עולה מסקר בוגרי אקדמיה טריים

שיתוף
עבודה מרחוק

הם רק עכשיו מסיימים תואר באוניברסיטה ועושים את צעדיהם הראשונים לקראת קריירה אבל, הם לא יעשו הכול ולא יעבדו בכל מחיר! לבני דור המילניום יש ציפיות ויש להם דרישות משוק העבודה. אז אם גם אתם מכירים בעובדה שאין לכם מנוס מלהתחיל לשלב אותם בעבודה (כי הם העתיד) כדאי שתכירו את הדרישות והציפיות שלהם.

סקר חדש After College 2015 Career Insight survey שתוצאותיו פורסמו באתר משאבי אנוש Work Force מראה לנו בדיוק מה בני דור המילניום מחפשים בשוק העבודה, דקה לפני שהם מגישים את העבודה הסמינריונית האחרונה, מקבלים את התואר ויוצאים אל עבר המשרה הראשונה בשוק העבודה:

  • 68% מקרב הבוגרים הצעירים יעדיפו עבודה מרחוק או אפשרות לעבוד חלקית מרחוק work remotely.
  • 74% מקרב הבוגרים הצעירים מצפים שהמשרות הראשונות שלהם (וכל הבאות בעתיד) יהיו משרות גמישות flexible או משרות עם משמרות גמישות.

ג'ייסון דורסי, עורך הסקר ב- :Center for Generational Kinetics"בני דור המילניום מגיעים עם ציפייה שסידור העבודה יבנה סביבם בהתאם לצרכים שלהם ולא להפך משמע שהם יאלצו להתאים את עצמם למסגרת שעות העבודה. הם [בני דור המילניום] בעלי גישה לטכנולוגיה שמאפשרת להם לפעול מכל מקום בכל עת ומעסיקים שסומכים עליהם שיבצעו את העבודה צריכים לעשות את המקסימום כדי לאפשר למילניומים לעבוד במסגרת שנראית להם הגיונית. הציפייה הזו [לגמישות ולעבודה מרחוק] מאפיינת את המילניומים בכל תחום ובכל מגזרי המשק."

העיקר שיבצעו את העבודה
אחת החברות שהשכילה להבין איך מעסיקים מילניומים היא Polycom Inc. מפתחת מערכות audio and .video conferencing החברה הממוקמת בקליפורניה הטמיעה את העיקרון לפיו "העבודה היא מה אתה עושה ולא היכן ומתי אתה עושה את זה". עם העיקרון הזה, החברה מאפשרת לעובדים שלה (בעיקר בני דור המילניום) לבחור בין: עבודה מרחוק, משמרות בוקר מוקדמת, משמרת אמצע היום או עבודה בלילה (לציפורי הלילה המרגישים שבשעות המאוחרות הם עובדים טוב יותר). לארה אוון, מנהלת משאבי אנוש בחברה, מסבירה כי בכל סקר עובדים שבוצע בשנים האחרונות, היכולת לעבוד מרחוק ועבודה גמישה מגיעים לחמשת המקומות הראשונים. אוון אף מציינת כי בקרב העובדים שעובדים מרחוק יש שיעור נטישה נמוך ב-3.8% משיעור הנטישה בקרב העובדים שמתייצבים במשרדי החברה.

חברת התקשורת Pan Communications הממוקמת בבוסטון מעסיקה אף היא עובדים בעיקר מדור המילניום. על מנת לשמור על שביעות רצון הצעירים, החברה מציעה לכלל עובדיה את האפשרות לעבוד מהבית בכל יום שישי וכן לבחור סידור עבודה שבועי הכולל: התחלה בשעות מוקדמות מן הרגיל, התחלה בשעה רגילה או התחלת עבודה מאוחר. בנוסף, לעובדים יש את האופציה לצאת מהעבודה ולחזור מאוחר יותר לצורך טיפול בעניינים אישיים ואירועים או לצאת יום אחד מוקדם יותר ולהשלים את השעות בהזדמנות אחרת (ללא צורך בקבלת אישור או תיאום עם המנהלים).

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה