ספר חדש: The Soul of Human Resource

ספר חדש: The Soul of Human Resource

The Soul of Human Resource הינו ספר חדש המיועד לקהילת משאבי אנוש, העוסק בפן האנושי של ההון האנושי בארגון ותפקיד ה-HR כשומרו ומגנו

שיתוף
ספר חדש בתחום משאבי אנוש
ספר חדש בתחום משאבי אנוש

ספר חדש בשם The Soul of Human Resource יצא לאור כספר עיוני ייעודי לעוסקים במשאבי אנוש וכן למנהלים המחפשים אחר דרכים אפקטיביות לנהל אנשים. הספר שם דגש על הפן האנושי, על תרומתו וחיוניותו ועל החשיבות של שמירה על המרכיב האנושי בארגון, ובפרט בארגון השואף להצליח. הספר עוסק ביחסים, בין ההון האנושי להון הלא-אנושי, בין כמות לאיכות, בין יעדים לבין קיבולת ועוד. זהו ספר שנועד לסייע לך להחזיר לארגון את האיזון בתקופה בה המשק מאופיין בעיקר בחוסר איזון.

מחברת הספר קת'י ריימונד (Cathy Raymond) הינה חברה ותיקה בקהילת ה-HR המאמינה כי ניתן לחולל מהפכה אמתית בארגון בעזרת הגיוס הנכון בכל פעם מחדש. לטענתה, משאבי אנוש הוא מקצוע לאנשים-שאוהבים-אנשים People-Profession  כאשר בפני מנהלי משאבי אנוש ניצבים שני אתגרים חשובים באותה מידה ומשלימים זה את זה: הראשון הוא אבחון הצורך של הארגון ואיתור המועמד הנכון בזמן הנכון והשני הוא איתור הפוטנציאל הגלום במועמד, הרצון, השאיפה והיכולות שלו, במטרה לסייע לו למצוא את מקומו ולהשתלב בארגון בהתאם.

טענתה המרכזית של ריימונד היא שהתחום השתנה בשנים האחרונות בעקבות שינויים בשוק העבודה. הדגש עבר מהאנשים אל המשימות, ההישגים, ההון הכלכלי. עובדים חשים אבודים ומתוסכלים בארגון, מה שפוגע בהם ובאופן ישיר גם בארגון. מנהלי משאבי אנוש מנסים לתמרן במסגרת בין צרכי הארגון הרבים והמשתנים חדשות לבקרים והם נוטים לשכוח, במסגרת העשייה, כי הם בעצמם אמונים על ההון האנושי בארגון בראש ובראשונה.

מטרת הספר הינה ללמד את מנהלי ה-HR  במגוון התפקידים השונים כיצד לשמר את ה"נשמה" בארגון. בספרה זה, מציעה ריימונד, כלים (מודלים, קווי מתאר ופתרונות קונקרטיים) להחזרת המרכיב האנושי, שימורו וטיפוחו בארגון כחשוב מבין נכסי הארגון.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה