שיתוף

באירוע משאבי האנוש הגדול בישראל, אשר נערך ב-12.6 בכפר המכביה, לקחו חלק השנה יותר מ-700 משתתפים, אשר נחשפו לכ-50 דוכני שירותים ומוצרים בתערוכה מגוונת ויכלו לבחור בין 3 מליאות שונות, ובהמשך בין 9 אולמות כנסים עם מושבים בשלל נושאים.

את כנס משאבי האנוש השנתי – HR in a Changing World, פתחה יו"ר הכנס: מיכל הלוי, סמנכ"לית משאבי אנוש באלביט יבשה ומערכות תקשוב. הרצאת ה-keynote של הכנס ניתנה לדניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים אשר השאיר את הקהל עם טעם של עוד לאחר שחשף ונתן להם תובנות וזווית ראיה ייחודית על ניהול ההון האנושי בארגונים.

את כנס הגיוס השנתי – 'מתכון לגיוס עובדים מנצח', פתחה יו"ר הכנס: קרן איברגימוב, מנהלת גיוס גלובלית בצים. תודה גדולה מגיעה גם לערין סואטירי מצים, אשר ליוותה יחד עם קרן את כל תהליך התכנון והבניה של כנס זה. בכנס גם הרצה אולי ג'ייקוב, Talent Acquisition Transformation Leader, IBM, אשר הגיע מאנגליה במיוחד עבור הכנס.

וכן, את כנס הרווחה וחוויית העובד, הנחה ד"ר גדי רביד, דיקן הפקולטה לניהול המכללה האקדמית נתניה. במליאת הכנס הרצו בנוסף לגדי גם: דינה ניב, מנהלת פיתוח ארגוני, הדרכה ורווחה של אלטושלר שחם, שגית מלכס גלסויין, מנהלת תחום חווית עובד גלובלית בחברת Panaya, והילה חוטר-ישי, מנהלת תחום חווית עובד גלובלית בחברת WIX.

רשימת הזוכים בהגרלות אירוע משאבי האנוש השנתי 2018

במהלך האירוע הכרזנו על 3 הגרלות: הגרלת הכנס ו-2 הגרלות ספקים, אשר כללו 10 פרסים וזוכים!

בהגרלת נופש זוגי במלון יערים זכו: שרון בן שלום מחברת ריקור, ו- לינוי לדרס מחברת ALLSTARSIT.

בהגרלת חבילות פינוק של אהבה זכו: גנית-יוגב הימן מחברת קמהדע, שרית מחברת EARNIX, נילי זיידמן מחברת Qcre Medical, מור רוזנברג סולטן מחברת קדימה מדע, ו – מיכל דביר מחברת אלביט מערכות. ובנוסף חברת אהבה נתנה חבילת פינוק נוספת כמתנת הפתעה להגרלת הכנס שנערכה באמצעות גלויות ההשתתפות שבה זכתה הגר בר-דוד מחברת Carlsberg.

בהגרלת הכנס זכו אורית מרום מחברת מדנס ו- נחמיה שמואל מתעש מערכות. אורית ושמואל זוכים בתלושי gift-card של סופר פארם.

תמונות אירוע משאבי האנוש השנתי 2018

ניתן למצוא את כלל התמונות מהאירוע מאלבום התמונות שהועלה לפייסבוק בקישור זה. נשמח אם תתייגו אתכם וחברים. להלן מספר תמונות נבחרות.

פתיחת אירוע משאבי אנוש 2018

כנס משאבי האנוש השנתי 2018

כנס רווחה וחווית עובד 2018

התכנסות אירוע משאבי אנוש 2018

הפסקה אירוע משאבי אנוש 2018

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה