ניהול קשרי עובדים בשנת 2017

ניהול קשרי עובדים בשנת 2017

ניהול קשרי עובדים כרוך בהבטחה כי היחסים בין כל עובד בארגון ובין ההנהלה, תקינים ובריאים

שיתוף
ניהול קשרי עובדים בשנת 2017

ניהול קשרי עובדים בשנת 2017

ישנה חשיבות להבטיח כי העובדים שמחים בעמדותיהם ומרוצים גם בעומס העבודה שלהם. בנוסף, יש לעודד תקשורת כנה ופתוחה בין העובדים למעסיקים.

טכנולוגיה ללא ספק משחקת תפקיד חשוב בניהול קשרי עובדים, וחשוב מאוד לזכור כי הטכנולוגיה משתנה כל הזמן. בשנת 2017 הטכנולוגיה הופכת לנדבך חשוב ומשמעותי בניהול קשרי עובדים.

קרוב ל- 90% מבני דור המילניום רואים בהזדמנות להתפתחות מקצועית כאחד היתרונות הגדולים והאטרקטיביים של מקומות עבודה חדשים. חברות אשר מעוניינות לגייס בהצלחה ממאגר כישרונות זה, צריכים להבחין בכך. זה מתחיל בלספק למועמדים מידע על הזדמנויות פיתוח בחברה כבר במודעות הדרושים, בדפי הנחיתה של הקריירה, ברשתות החברתיות, וכד'.

כמובן שברגע שחברות מבטיחות התפתחות מקצועית, עליהן לעמוד בכך. חברות רבות מציעות כיום החזרי שכר לימוד לעובדים, תכניות הכשרה וקורסים.

חקירת המדיה החברתית תהיה יותר ממוכנת וחשאית

כיום ניתן לגלות די הרבה על מועמד באמצעות חקירת הפרופיל שלו ברשתות החברתיות. מעסיקים יכולים לאתר מועמדים פוטנציאליים ולהתחיל לחקור עליהם ברשת, כך הם דולים מידע כגון: יציבות תעסוקתית, דעות, קווי אופי, זיקה דתית, מוגבלויות, ואפילו שימוש בסמים ובאלכוהול. מיותר לציין שהחקירה הזו אינה מוסרית ואתית, ולמרות התובנות שמנהלי משאבי האנוש והגיוס מפיקים מכך, הסכנה "ליפול" לאפליה ולבחירת מועמדים תוך הטיות ודעות קדומות, היא רצינית ומסוכנת.

לצורך כך קמות חברות ייעודיות לחקירת מועמדים ברשת, שמפיקות דו"ח מסודר ומוגן למנהלי הגיוס באשר לכל ממצאי המועמד, שאינו כולל אספקטים אישיים לגביו שאינם רלוונטיים לתפקיד.

הדבר מאוד חיוני למעסיקים לצורך שמירה על העסקה הוגנת וגיוון תעסוקתי שידוע ביתרונותיו הרבים. חשוב מאוד לגייס עובדים בנטרול הדעות הקדומות וההטיות הלא מודעות שאנשים עשויים לעשות, ובכך המגייסים יכולים להבטיח זאת.

טכנולוגיה תהפוך יותר ויותר לכלי חקירת העובדים

מספר חקירות העבודה בכללותו עולה כל הזמן. ארגונים מפעילים חקירות ומחקרים בנוגע לעובדים בכל נקודת זמן, כדי לנהל את קשרי העובדים בצורה טובה יותר. גם על מנת להפחית את עומסי העבודה של העובדים, גם על מנת למדוד את מידת הפרודוקטיביות שלהם וכמובן את השפעת עבודתם על רווחי הארגון.

טכנולוגיות המחקר משפרות את היעילות במידה משמעותית ומספקות שקיפות ותוצאות מספריות. המידע המתורגם לתכנית הנעה ותמריצים לעובדים משפרות את אמון העובדים ואת ההתייחסות שלהם למקום העבודה.

חברות יעודדו את העובדים להשתמש במדיה החברתית

רשתות חברתיות ואתרי מדיה חברתיים המשלבים תקשורת ושיתוף פעולה יעלו את מידת הפופולריות שלהם בשנת 2017. זהו פתרון מושלם עבור חברות שרוצות להגדיל את מורל העובדים ואת המעורבות הבריאה שלהם. במהלך יום העבודה העובדים יורשו ואף יעודדו לגלוש באתרי המדיה החברתית.

בנוסף להפסקה המבורכת מהעבודה שהגלישה במדיה החברתית מספקת, הדבר גם משפר מאוד את מותג המעסיק, כיוון שמועמדים פוטנציאליים נחשפים לכך שעובדי החברה גולשים ברשת על חשבון זמן העבודה והמעסיקים תומכים בכך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה