מצבת כוח האדם ב"פרטנר" צנחה במאות בתוך שלושה חודשים

מצבת כוח האדם ב"פרטנר" צנחה במאות בתוך שלושה חודשים

רגע לפני פרסום הדו"חות, ה"דיאטה" של פרטנר מלבלבת. עצירת גיוסים ושיפור השירות עשויים לחסוך 124 מיליון שקל

שיתוף
צמצומי כוח אדם

הארגון מחדש שהחיל חיים רומנו, המנכ"ל החדש יחסית של חברת הסלולר פרטנר, על כל אגפי החברה כבר נותן את אותותיו ועשוי לקבל גושפנקא רשמית בסוף מארס עם פרסומו של הדו"ח השנתי.

על-פי דיווח הבוקר (ב') בעיתון דה מרקר,  ניתן לומר שחברת הסלולר הגדולה בישראל צמצמה את מצבת העובדים שלה בכ-900 איש בתוך שלושה חודשים (מ-8,000 ל-7,000 עובדים בקירוב). אלא שהירידה בכמות העובדים נובעת בחלקה הגדול לאו דווקא מפיטורים, אלא מעצירת גיוסים של עובדים שעזבו במהלך החודשים האחרונים.

משך העבודה הממוצע של עובד שירות ותמיכה בחברה עומד על 16 חודשים. חישוב פשוט מעלה שמדי חודש נגרעים מהחברה באופן טבעי כ-200 עובדים, ו-2,400 בכל שנה בממוצע. לזאת יש לצרף את 70 עובדי המטה שפיטרה פרטנר בחודשים האחרונים.

בנובמבר האחרון החליט רומנו לבצע חיתוך נרחב בכוח האדם בחברה, הנחשבת לגדולה בענף הסלולר גם בהיבט הזה. לתפישתו, ניתן היה לתת שירות טוב יותר באמצעות מספר עובדים מצומצם יותר.

 

חיסכון של 124 מיליונים

במקביל, חנכה החברה בדצמבר את תוכניות התמחור החדשות שלה תחת המיתוג CLEAR, בה בשעה שבוטלו תוכניות התעריפים שכונו "מתחת למדף" ונועדו לשמר לקוחות שביקשו לעזוב.

אי לכך, בפרטנר מדווחים על שביעות רצון מאמירה מצד לקוחות ועל קיצור זמני המתנה.

בשל הצמצומים והתמורות הארגוניות, צפויה החברה לחסוך סכום שנתי של כ-124 מיליון שקל. כל לפי דו"ח מיוחד של דויטשה בנק בעניין. יצוין כי פרטנר דחתה את פרסום הדו"חות השנתיים המלאים שלה, ככל הנראה מחשש שתצטרך להפחית את ערך החברה הבת 012 סמייל בגלל כניסתה של HOT  לענף האינטרנט.

 

מנכ"ל פרטנר: אני קונטרול פריק, אבל זה מייצר תרבות אחרת

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה