מערכת גיוס העובדים של Niloosoft מרחיבה את פוטנציאל הגיוס ברשת

מערכת גיוס העובדים של Niloosoft מרחיבה את פוטנציאל הגיוס ברשת

החברה הישראלית Niloosoft פיתחה מערכת גיוס מתקדמת לגיוס עובדים המשתלבת בפורומים וברשתות החברתיות במטרה לקצר תהליכים ולהגיע אל העובד המתאים במהירות ובדיוק

שיתוף
חברת Niloosoft

הספקית המובילה של מערכת מתקדמת לניהול תהליך גיוס עובדים ומשאבי אנוש – Niloosoft, המספקת ללקוחותיה פתרונות בתחום ניהול משאבי אנוש, ניהול תהליכי גיוס וניהול קשרי לקוחות (CRM), מציגה את האפשרויות המתקדמות שלה בעולם הגיוס המקוון והרשתות החברתיות לטובת איתור וגיוס כישרונות מובילים ברשת.

הרשתות חברתיות ביניהן לינקדאין, פייסבוק, טוויטר ונוספות, משמשות בין היתר עבור מחפשי עבודה לאיתור משרות ועבור מעסיקים לאיתור וגיוס עובדים.

כדי להרחיב את פוטנציאל גיוס הכישרונות ברשת עבור החברות המגייסות, הגדילה חברת Niloosoft את מגוון האפשרויות שלה ופיתחה תוספים מתקדמים להטמעה בעמודי הקריירה של אתרי החברות ובעמודים ברשתות החברתיות , המקשרים את העמוד ישירות למערכת ומספקים יתרונות מגוונים.

תוסף לאתרי פייסבוק

מערכת Niloosoft פיתחה אתרי משרות לעמודי הפייסבוק עבור חברות מגייסות, כאשר בתוך העמוד העסקי של החברה מתווסף TAB שלחיצה עליו תוביל את מחפש העבודה לאתר משרות החברה בפייסבוק. באתר ישנו פירוט על משרות חמות, חיפוש משרה לפי קטגוריות, ובכל משרה באתר הפייסבוק מפורטים התיאור והדרישות.

האתר מקושר עם מערכת הגיוס של Niloosoft וניתן לפרסם משרות חדשות מתוך המערכת שיתווספו לאתר המשרות בפייסבוק, בלחיצת כפתור. מועמדים שנכנסים לאתר המשרות של החברה המגייסת בפייסבוק יכולים להגיש מועמדות למשרה ישירות משם, והפניה שלהם תגיע באופן אוטומטי למערכת של Niloosoft.

כיוון שמדובר באתר פייסבוק, הגולשים יכולים לבצע שיתופים למשרות בקלות רבה בפייסבוק, בלינקדאין, בטוויטר ובמייל ואם נכנסים דרך מכשיר הטלפון הנייד אז גם בוואטסאפ, וע"י כך להפוך את המשרות לוויראליות ובכך להרחיב את נגישותן לקהלי יעדים נוספים.

דוגמא לתוסף לאתרי הפייסבוק

סורסינג בפורומים של מתכנתים ברשת

בפורומים ייעודיים למתכנים ברשת: stack over flow ו- github בהם ניתן לבצע חיפושים אחר מועמדים למשרות, ניתן באמצעות מערכת Niloosoft לבצע סורסינג ולאתר מועמדים מוכשרים ולהוסיף אותם משם למערכת הגיוס של החברות המגייסות ולשלוח פניות.

עמודי הקריירה באתר החברה

בעמודי הקריירה של אתר החברה המגייסת, ניתן להטמיע את התוסף החדשני שיקשר את עמוד המשרות עם מערכת Niloosoft, ומועמדים שיפנו דרך עמוד הקריירה יתווספו ישירות ובאופן אוטומטי למערכת Niloosoft של החברה ופרטיהם ישמרו במערכת. כך, אנשי הגיוס יוכלו לאתר אותם בקלות ולהרחיב את מאגר המועמדים הפנימי שלהם.

דוגמה לעמוד קריירה 

Sourcing בלינקדאין

חיפוש מועמדים מוכשרים בלינקדאין ניתן לביצוע ישירות מתוך מערכת Niloosoft מבלי להיכנס אפילו ללינקדאין ומבלי ההכרח לרכוש מנוי פרמיום בתשלום. דרך מערכת הגיוס אין הגבלה בזמן החיפוש כיוון שבשלב החיפוש אינכם מקושרים ליוזר הלינקדאין של המחפש, ורק כשתרצו לשלוח הודעה למועמד פוטנציאלי בלינקדאין, תצטרכו להיכנס דרך היוזר. ניתן לבצע Sourcing בלינקדאין דרך מערכת Niloosoft ולאתר מועמדים לפי תפקיד, חברה, ידע, השכלה וכד'. את הפרופילים של המועמדים הרלוונטיים בלינקדאין תוכלו להוריד ישירות לתוך מערכת Niloosoft וכל פרטיהם ישמרו במערכת.

שיטת חבר מביא חבר

שיטת חבר מביא חבר היא שיטת הגיוס המובילה והיעילה בעולם. Niloosoft בונה דף נחיתה ייעודי לכל חברה שיאפשר לגולשים לשלוח פניות וקורות חיים של המועמד עליו המליצו ישירות מעמוד הנחיתה, לציין את שם הממליץ, וכל אלו יכנסו באופן אוטומטי למערכת Niloosoft כדי לבצע מעקב ולהפיק בהמשך דו"חות מסכמים כדי לתגמל את הממליצים, בין היתר.

דוגמה לדף נחיתה חבר מביא חבר

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה