מעורבות עובדים: מה לא לעשות

מעורבות עובדים: מה לא לעשות

מה חשוב שלא לעשות מבחינת מעורבות העובדים בארגון

שיתוף
מעורבות העובדים

מעורבות העובדים

כתבנו שוב ושוב על נושא מעורבות העובדים וכיצד מעורבות העובדים עוזרת להגדיל את ההחזר על ההשקעה, אך לעתים קרובות ארגונים אינם מצליחים להשיג את המעורבות האמיתית של עובדיהם.

אם אתה רוצה ליצור תרבות שבה מעורבות העובדים משגשגת, אתה צריך להבין מה אתה לא צריך לעשות.

הנה כל מה שמעורבות עובדים היא לא:

ההתחייבות אינה שווה לשביעות רצון. אמנם חשוב כי המעסיקים יחשבו ויצרו סביבת עבודה משרדית המסייעת לאפשר לעובד לגדול ולפרוח, אך זה תלוי בעד כמה העובד למעשה נלהב מעבודתו, כדי שזה יצליח. אמנם זה נכון שעובדים מעורבים נוטים להיות מאושרים יותר, אך האושר לבדו אינו אינדיקציה של רמות המעורבות.

ההתחייבות אינה באחריותה הבלעדית של ההנהלה. כדי להצליח, המעורבות חייבת לטפטף בכל רמות הארגון ולהוות באמת חזון קולקטיבי חוצה-מחלקות. בעוד שההנהלה אחראית לשיתוף פעולה בהגדלת המעורבות ולהבטיח הן את יצירתה והן את שימורה, על כל החברים לפעול באופן אישי ולאמץ התנהגויות הקשורות למעורבות העובדים.

מעורבות היא לא רק על העובד. לאחר שעות העבודה, העובדים חוזרים לבתיהם ולוקחים על עצמם תפקידים שונים, כגון בן זוג, הורה, מנהיג אזרחי, פעיל בעמותה או מטפל עבור אדם אהוב. ודא כי מה שאתם עושים בארגון כדי לשמור על העובדים שלך מעורבים, משקף גם את מי שבסביבתו של העובד מחות לשעות העבודה. זה יכול להתבצע באמצעות תוכנית ביטוח בריאות נדיבות, סידורי עבודה גמישים, ויוזמות לרווחת העובדים.

ההתחייבות איננה התאמה בגודל אחד. אם הארגון שלך מדגיש את החשיבות של המשפחה, היא יכולה להיות בסדר עם קיום פיקניק משפחתי בקיץ , אך אירוע חגיגי רשמי לא תמיד יוכל לשלוח את המסר הנכון. לא משנה מה אתה עושה, ודא כי התרבות של הארגון שלך קובע את הטון של מאמצי המעורבות שלכם, בידיעה שהם יהיו שונים עבור כל אחד מהעובדים.

כיצד אם כך, בונים תרבות חברה מרתקת?

גיוס

גיוס כישרונות תמיד היה אתגר המפתח, אולם גיוס כישרון טכני הוא אפילו קשה יותר. כדי לגייס כישרונות טכניים לארגון ולייצר תרבות של כישרונות מובילים, יש צורך לחשוב מחדש לחלוטין על הדרך שבה החברה מגייסת ומראיינת מועמדים.

חשוב לזכור שלא לנסות להתאים את האדם לתהליך כאשר ניתן לשנות את התהליך כדי להתאים אל האדם. בתהליך הגיוס של כישרונות טכנולוגיים חשוב לבחון את המועמדים מקרוב, לראות את מעשיהם, להבין איך הם חושבים, איך הם מגיבים, איך הם יוצרים וכיצד הם פותרים בעיות.

בניית מותג המעסיק שלך קובע את החברה שלך להצלחה בשלב המשיכה. עובדים פוטנציאליים רוצה לדעת שאתה מעוניין בהם, כי אתה איכפת הניסיון שלהם. הנה כמה דרכים נהדרות לשים את הרגל הטובה ביותר קדימה:

בניית המותג שלכם במדיה בחברתית

הראו לאנשים מה אתם עושים. פרסום במדיה החברתית מראה ללקוחות שלכם ולמועמדים הפוטנציאליים מה קורה גם בזמן העבודה, וגם מאפשר למועמדים הפוטנציאליים לבדוק אתכם פרסמו ככל האפשר פוסטים על אירועים קרובים, מעורבות בקהילה, חוויות העובדים, ודברים יומיומיים שהופכים את החברה שלכם לייחודית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה