שיתוף
אפרת זהר רייסמן מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת ההייטק :EX.CO

אפרת זהר רייסמן תוביל את פעילות משאבי האנוש הגלובלית של EX.CO, הפלטפורמה המובילה בעולם לחוויות אינטראקטיביות בנכסים דיגיטליים.

רייסמן הצטרפה אל חברת EX.CO במטרה להוביל את אסטרטגיית משאבי האנוש וכדי לבנות תשתית תהליכית כוללת בתחומי הגיוס, הפיתוח ושימור ההון האנושי.

הובלת אסטרטגיית משאבי אנוש ובתוך כך בניית התשתית התהליכית בתחומי הגיוס, פיתוח העובדים ושימורם מתוכננות כך שיספקו מענה לאתגרים העסקיים ולצמיחה מהירה של הארגון.

אחד הצעדים הראשונים הוא רכישת פלטפורמת הווידאו סדאטו והתרחבותה הגלובלית של החברה.

לרייסמן ניסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידי ניהול משאבי אנוש ופיתוח ארגוני בתאגידים וארגונים מובילים בארץ ובעולם.

רייסמן כיהנה בתפקידים בכירים באמדוקס, טבע, אלקטרה וחברות נוספות. באלקטרה ניהלה רייסמן את הפיתוח הארגוני ואת כלל פעילות משאבי האנוש של מטה החברה.

בטבע הובילה רייסמן את ארגון משאבי האנוש של חטיבת האיכות הגלובלית ו-Joint Venture של טבע עם התאגיד P&G.

חברת EX.CO היא חברת הייטק המפעילה את הפלטפורמה המובילה לחוויות אינטראקטיביות באתרי אינטרנט. הפלטפורמה מאפשרת לחברות לשדרג את הדרכים בהן הן מתקשרות עם הקהל שלהן בנכסים הדיגיטליים שלהן.

החוויות המיוצרות בפלטפורמה של EX.CO מתווכות מדי חודש מיליארדי אינטראקציות באתרים בכל העולם. אינטראקציות אלה מובילות למעורבות גולשים, להגדלה משמעותית של אחוזי המרה, ולהפקת דאטה ותובנות למטרות שיווקיות.

עם לקוחות החברה נמנים מותגים כמו נטפליקס, לגו, טבע, יוניברסל, Abbott וחברות מדיה גדולות כמו CBS, Vice, Bauer Media. לחברה משרדים בכמה ערים בעולם לרבות בתל אביב, בלונדון ובניו יורק.

עם פרסום המינוי אמר תום פחיס, מייסד ומנכ"ל EX.CO כי "EX.CO מברכת על הצטרפותה של אפרת להובלת התחום היקר ביותר לליבנו – האנשים של EX.CO.

"הם אלה שהופכים אותנו למי שאנחנו והצלחת החברה היא קודם כל בזכותם. הניסיון והפרספקטיבה שאפרת מביאה איתה הינם קריטיים לחברה בשלב הנוכחי – עם עשרות משרות פתוחות ותוך כדי תהליך Scale up משמעותי".

צביקה פישהיימר, סמנכ"ל משאבי אנוש ורכש בקבוצת שופרסל מונה לתפקיד נוסף – סמנכ"ל אסטרטגיה:

קבוצת שופרסל הודיעה על מינויו של צביקה פישהיימר לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה, בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל משאבי אנוש ורכש בקבוצה.

בנוסף על פעילותו בתחומי ההון האנושי, הפיתוח הארגוני והרכש של שופרסל, יוביל כעת פישהיימר במסגרת תפקידו החדש את תחום הפיתוח העסקי, החדשנות וקידום פרויקטים אסטרטגיים בקבוצה.

צביקה פישהיימר (60), מכהן בתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש ורכש בשופרסל משנת 2015. בנוסף, הוא הוביל את אגף מערכות המידע של הקבוצה משנת 2006.

לפני תפקידו זה, מילא פישהימר שורה של תפקידים בכירים בחברות שונות לרבות ברשות הדואר, ושימש בתפקיד לוגיסטיקר ויועץ בתחומי המחשוב לכמה גופים במשק.

עם פרסום המינוי אמר איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל, כי "אני סמוך ובטוח כי צביקה ימשיך בקידום אסטרטגיית ההתרחבות העסקית לקידום מנועי צמיחה מגוונים תוך שיתופי פעולה עם חברות הטכנולוגיה המובילות בישראל ובעולם".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה