מינויי משאבי אנוש ב-CSR ובחברת החשמל

מינויי משאבי אנוש ב-CSR ובחברת החשמל

מירב ינאי אלון מונתה למנהלת משאבי אנוש ב-CSR ישראל. עמית אוברקוביץ' מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת החשמל

שיתוף

מינויים משאבי אנוש

מנהלת משאבי אנוש חדשה בחברת CSR ישראל: מירב ינאי אלון. ינאי אלון תחליף את כרמית רוט, שמילאה את התפקיד ב-13 השנים האחרונות.

מירב ינאי אלון תשמש כחברת הנהלה, ובמסגרת תפקידה תנהל את תחום גיוס העובדים, השכר וההטבות, פיתוח ארגוני והדרכה, ליווי ויעוץ למנהלים ועוד, וכן תהיה אחראית על יעוץ וליווי מנהלים.

לינאי אלון, 40, ותק של 14 שנים בחברה. היא מלאה בה שורה של תפקידים, ביניהם מנהלת גיוס, מנהלת שכר והטבות ועוד. לפני שהצטרפה ל-CSR, ניהלה סניף של חברת השמה בחיפה. היא מחזיקה בתואר ראשון במדעי המדינה ושירותי אנוש מאוניברסיטת חיפה.

בעת המינוי ברך זאב ריץ מנכ"ל CSR ישראל את ינאי אלון על מינויה, ותאר את יכולותיה לראות את העובד כנדירות, וכמי שתמיד היתה מעורבת בכל פרויקט לאורך השנים בהן היא מועסקת בחברה.

CSR מפתחת פתרונות חומרה ותוכנה לשוק האלקטרוניקה הצרכנית. במרכז הפיתוח בישראל, הממוקם בחיפה, מפתחים 200 המהנדסים המועסקים בה מוצרים בתחום האודיו, ההדמיה, קישוריות ומיקום.

עמית אוברקוביץ' מונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת החשמל

אוברקוביץ', שמונה לתפקיד לפני מספר ימים, יחליף את יצחק (איקא) יכין, שפרש מהתפקיד בסוף חודש יוני לאחר חמש שנות כהונה בתפקיד. עמית אוברקוביץ' הוא בנו של יושב ראש ועד עובדי חברת החשמל, יורם אוברקוביץ' ז"ל, שנחשב לאחת הדמויות החזקות במשק הישראלי.

שלושה מועמדים נוספים התמודדו יחד עם אוברקוביץ' לתפקיד: דני מרום ושלמה גרון, סגניו של יכין, ואורנה גולן, סגנית מנהלת אגף השיווק. לבסוף בחר הדירקטוריון בעמית אוברקוביץ', ששימש גם הוא סגנו של יכין עד כה.

בסוף יוני פורסם דבר פרישתו של יצחק יכין, שנחשב לאיש הקשר המרכזי בין העובדים להנהלה. יכין לאורך השנים היה ממונה על תנאי ההעסקה של העובדים, והיה מעורב ברפורמה המתוכננת בחברה. הוא היה אמור לפרוש מתפקידו בסוף 2013 אך בצעד חריג ביקשה הנהלת החברה להאריך את כהונתו, לאחר לחץ גדול שהפעיל עליה ועד העובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה