מבדקי מהימנות: מבצע לקוראי HRus!!

מבדקי מהימנות: מבצע לקוראי HRus!!

עשרת הקוראים הראשונים שיפנו למוקד חקירות יזכו לממש בדיקת מהימנות למועמדים לעבודה בחינם

שיתוף
מבצע לביצוע מבחני מהימנות

מבדקי מהימנות הנם חשובים למעסיקים שמעוניינים לגייס עובדים חדשים לארגון. מאחר שאנו לא באמת מכירים את המועמד החדש ואת עברו, מבדקי מהימנות יהוו כלי תומך החלטה בקבלת המועמד. בעוד תכונות כמו יצירתיות, אסרטיביות, שירותיות או יכולת עבודה בצוות הנן חשובות מאד לארגון ולהצלחה בתפקיד – אמינות העובד הנה מעל לכל.  

 מבצע לקוראי HRus בחודש יולי!

 10 הקוראים הראשונים שיפנו למוקד חקירות במהלך חודש יולי יקבלו מבדק מהימנות חינם. המבדק בוחן את מהימנות העובד טרם קבלתו לעבודה וכולל:

  • בדיקת אימות.
  • בדיקות רקע.
  • בדיקת ממליצים (עד  2 ממליצים).
  • מבדק "פרופיל יושר" ממוחשב.
  • ראיון אישי מעמיק.

מבדקי מהימנות מתבצעים, ככלי תומך החלטה, למועמדים שהתרשמנו מהם לטובה. המועמד עבר את מבחני המיון האישיותיים, את מבדקי הידע המקצועי, וכן, גם את ראיון משאבי האנוש: הוא מקסים, אסרטיבי, בעל מרץ, יש לו את הניסיון הדרוש, הראש הדרוש ויכולות ההתבטאות שלו הן מבין הגבוהות בהן נתקלתם. אפילו על השכר הגעתם לעמק השווה. אז קדימה, כי המנהל המגייס רוצה שיתחיל לעבוד בהקדם האפשרי, אם אפשר עוד מאתמול. בשלב הזה בדיוק צריך לעצור את הכל: יש דברים שאסור לארגון להתפשר עליהם.

יותם שטיינמן, מנהל תחום מבדקי מהימנות ומניעת אובדנים עסקיים בקבוצת מוקד חקירות: "לא כל בכל בדיקה שאני מבצע, אני מגלה ממצאים חריגים. הבדיקה למעשה מעלה דו"ח מקיף על האדם, גם אם הוא ישר וגם אם הוא פחות ישר. רוב האנשים מתגלים כבסדר גמור וראויים לעבודה בארגון, ובכלל לא מסוכנים. המטרה שלנו היא למצוא את האחוז הקטן יותר, הגבולי וזה שאינו מתאים. זו ההזדמנות של מחלקת משאבי האנוש לנסות כלי מחקרי נוסף, לראות מה אפשר לשפר במתודולוגיות ובתהליך גיוס העובדים, להתנסות ולתהות על קנקנו של הכלי".  

מהימנות עובד
יותם שטיינמן (צילום עצמי)

לקבלת ההטבה ניתן לפנות ישירות ליותם שטיינמן,  מנהל תחום מבדקי מהימנות ומניעת אובדנים עסקיים בקבוצת מוקד חקירות

052-5444633

03-6957277

yotam@moked-pi.co.il

או באמצעות מילוי הטופס הבא ושליחתו ע"י לחיצה על הכפתור הירוק:

[[ טופס מוטמע]]





כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה