לחשוב מחוץ לקופסה: 7 טיפים לגיוס מצוין

לחשוב מחוץ לקופסה: 7 טיפים לגיוס מצוין

גיוס האנשים הטובים ביותר שיכולים להתאים לתרבות הארגון שלך ולתרום לו באופן מעשי, הוא אתגר של ממש

שיתוף
לחשוב מחוץ לקופסה: גיוס כישרונות

לחשוב מחוץ לקופסה: גיוס כישרונות

שמירה על האנשים הטובים ביותר שלך לאחר שאתה מוצא אותם, עשוי להיות קל, אם אתה עושה את הדברים הנכונים.

פעולות ספציפיות אלה יעזרו לכם בגיוס ושמירה על הכישרונות:

שיפור מאגר הכישרונות בזמן גיוס עובדים

חברות בדר"כ מגייסות עובדים שהגיעו אליהן בשיטת "חבר מביא חבר", דרך מודעה באתרי דרושים, או באמצעות הרשתות החברתיות. חברות רבות לא משתמשות במאגר כישרונות ואף לא מחזיקות כזה. להלן הצעדים שיש לנקוט

כדי לשפר את מאגר הכישרונות שלך:

יש להשקיע זמן בפיתוח קשרים עם משרדי ההשמה, אוניברסיטאות, מגייסים נוספים, יוצאי צבא, וכד'.

הפעילו את אנשי הצוות הנוכחי להשתתף באופן פעיל בחיפוש מועמדים פוטנציאליים בכנסים מקצועיים.

חפשו בעצמכם מועמדים איכותיים ברשתות חברתיות וצרפו אותם למאגר הכישרונות שלכם.

המפתח הוא לבנות את מאגר הכישרונות שלכם, לפני שתצטרכו להשתמש בו לגיוס.

לכו על בטוח בעת גיוס עובדים

חשוב לגייס אדם שעבד בתפקיד דומה לתפקיד אליו אתם מגייסים ושיש לו הוכחות להצלחתו בתפקיד זה. אם יש לכם אפשרות לגייס עובדים שעברו בחברה עם תרבות דומה לשלכם – אפילו יותר טוב.

התנהגות העבר מנבאת בצורה טובה את התנהגות העתיד. זו האסטרטגיה שצריכה לכוון אתכם ב"ללכת על בטוח", במהלך גיוס עובדים.

תחילה בדקו מועמדים מבית

מתן הזדמנויות קידום לעובדים מבפנים הוא הדבר הטוב והחשוב ביותר שתוכל לעשות עבור הארגון שלך. זה ללא ספק יעודד באופן חיובי את המורל של העובדים שידעו על אפשרויות הקידום בארגון, ויעודד אותם להתאמץ ולעבוד קשה על מנת להצליח ולהתקדם. מלבד זאת, זה משפר מאוד את מותג המעסיק ומסייע בגיוס כישרונות נוספים גם מבחוץ

שווקו את מותג המעסיק

אם אנשים יודעים שאתה מעסיק גדול, כך נבנה המוניטין שלך ומותג הארגון שלך. אתה רוצה את הסיכויים הטובים ביותר שמועמדים יבחרו לעבוד אצלך בארגון, כיוון שהם מעריכים אותך כמעסיק ושואפים לעבוד איתך.

בקשו מהעובדים לשווק את מותג המעסיק

חשוב שהעובדים שלכם "יתרברבו" לגביי מקום העבודה שלהם ויציגו את הארגון בכל מקום אפשרי כמקום נהדר לעבוד בו. אנשים מאמינים לעובדים לפני שהם מאמינים לאתרי האינטרנט.

ערבו את העובדים בתהליך הגיוס

העובדים שלכם יכולים להמליץ על מועמדים מצוינים לארגון שלכם. הם יכולים לסייע לכם לבדוק קורות חיים וכישורים של מועמדים פוטנציאליים. הם גם יכולים לעזור לכם לראיין אנשים כדי להעריך את הפוטנציאל שלהם בארגון שלכם.

ארגונים שאינם מצליחים להשתמש בעובדים כדי להעריך עובדים פוטנציאליים הם מאבדים את אחד הנכסים החשובים ביותר שלהם. אנשים המשתתפים בתהליך מבחירה, מרגישים מחויבים לסייע לעובדים החדשים להצליח. לא יכול להיות טוב יותר מזה.

שלמו טוב יותר מאשר המתחרים שלכם

זכרו כי אתם מקבלים את מה שאתה משלמים עבורו, גם בשוק העבודה. סקרו את שוק העבודה המקומי ובחנו היטב כמה החברות המתחרות משלמות לעובדים שלהן. נסו תמיד להתעלות מעט מעל שכר זה. הדבר מדגיש עבור המועמדים שלכם כי אתם רואים בהם חלק חשוב וכי אתם דואגים לרווחתם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה