לוותר על הפיג'מה: כיצד לחזור לעבוד במשרד לאחר עבודה מהבית

לוותר על הפיג'מה: כיצד לחזור לעבוד במשרד לאחר עבודה מהבית

להחזיר את הפיג'מה לארון, להתאפר מחדש, להתלבש באופן ייצוגי, ולהתמודד עם הסחות הדעת המשרדיות... כיצד לעזור לעובד לחזור לעבוד במשרד מחדש לאחר תקופה ארוכה של עבודה מהבית

שיתוף
לעבוד מהבית

חזרה לעבודה במשרד

חברות מסוימות החלו לאחרונה במדיניות של החזרת העובדים מהבית לעבודה במשרד. לעובדים מהבית, לא תמיד קל לוותר על הסביבה הביתית שלהם ולחזור לעבודה בחברה עצמה.

אחד הדברים הקשים ביותר בעזיבת הנוחות והקלות של המשרד הביתי, הוא וויתור על הדברים הקטנים שהתרגלתם אליהם: הוויתור על הטיפוח העצמי לפני העבודה, נוחות העבודה בטרנינג הדהוי והנוח, אי הסחות דעת, ושקט טוטאלי כאשר אתם עובדים לבד בבית. ובעוד שאתם כנראה לעולם לא תוכלו להגיע למשרד בנעלי בית או להשמיע רוק כבד בדלפק החברה, בהחלט תוכלו להתאקלם מחדש לעבודה במשרד ואפילו למצוא לכך יתרונות.

כיצד אנשי משאבי אנוש יכולים להקל על העובדים בחזרה לעבודה במשרד?

הדרכים להקל על העובדים שחוזרים למשרד הן רבות ומגוונות, והן לא כרוכות בהשקעה כספית משמעותית, אלא ברגישות, אמפתיה ותמיכה.

סידור המשרד

כאשר העובד חוזר לעבודה במשרד לאחר שהורגל לעבודה בסביבתו הביתית, חשוב יותר מכל לגרום לו להרגיש בבית. זה ניתן לביצוע באמצעות התאמת סביבת העבודה המשרדית שלו והפיכתה לחמה ומזמינה. תוכלו להכין את המשרד החדש של העובד מבעוד מועד, וכשהוא יגיע ביום הראשון הוא ימצא עציץ עם ברכה על שולחן העבודה שלו, אריזת שוקולד מפנקת, כרית נוחה לכסא, אוזניות לשמיעת מוזיקה במהלך העבודה או כמובן מתנות אחרות/נוספות (מקלדת ארגונומית, כסא משרדי איכותי), שיעניקו לו את התחושה הביתית ואת תחושת התמיכה העוטפת שאתם מספקים לו.

הטבות עובדים

הציגו לעובד שחזר את ההטבות שמקבלים העובדים מהמשרד, כגון: כניסה לחדר כושר, שיעורי יוגה, ארוחות צהריים מסובסדות, חטיפי בריאות, הרצאות והדרכות, כל מה שלא יכל ליהנות ממנו כשעבד מהבית וכעת יכול בהחלט. ההטבות ייצרו אצל העובד תחושה שהוא מקבל ערך מוסף בחזרה לעבודה במשרד, וכי שווה לא לעשות את המאמץ הזה.

הזדמנויות שונות

העבודה במשרד לצד המנהלים והקולגות, חושפת את העובד להזדמנויות מגוונות בפיתוח וקידום הקריירה שלו. תוכלו כמובן להציג לו הזדמנויות אלו, כגון : גישה ישירה למנהלים בחברה ואפשרויות שיח רשמי ובלתי רשמי איתם, עדכון מידי לגבי משרות חדשות שמתפנות ותפקידים בכירים שהתפנו, וכן הלאה. להיות "קרובים לצלחת" תמיד פותח יותר הזדמנויות קריירה מאשר להיות מרחוק.

טכנולוגיה מתקדמת

עד כמה שהעובד הצטייד בטכנולוגיה מתקדמת שתקל על עבודתו מהבית, בבניין החברה תמיד תימצא טכנולוגיה איכותית וחזקה יותר כגון: שרתים, רשת מהירה, ווי.פיי חינמי וחזק, אפשרויות כניסה לקבצים שונים ברשת בקלות, תוכנות ומערכות מיחשוב חזק, ציוד דיגיטלי, ועוד. חשוב להכיר לעובד את אפשרויות הטכנולוגיה המתקדמות שהוא יוכל להיעזר בהן ולעבוד איתן כדי להקל את עבודתו.

קשרים חברתיים

החזרה למשרד היא הזדמנות מצוינת להרחיב את הקשרים החברתיים עם הקולגות לעבודה. העובד יוכל לצאת איתם לארוחות צהריים, להיפגש לשיחה בפינת הקפה או בלובי החברה, להתעדכן במידע לגבי החברה והשוק באופן כללי, וכמובן ליצור שיח איתי וקשרים חזקים – גורם חשוב מאוד בעבודה האינטנסיבית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה