להספיק יותר במהלך ה-Workday

להספיק יותר במהלך ה-Workday

Workday, התוכנה המספקת פתרון לניהול ההון האנושי, שחררה את הגרסה החדשה הכוללת אפליקציה סלולרית לניהול ההון האנושי גם מחוץ למשרד

שיתוף
תוכנת משאבי אנוש
תוכנת משאבי אנוש

 Workday, התוכנה המספקת פתרון מבוסס ענן לניהול ההון האנושי, שחררה את הגרסה החדשה הכוללת אפליקציה סלולרית HTML5 Web Apps.

חברת Workday, המספקת כיום פתרונות לניהול הון אנושי ל-280 חברות בינוניות ועד לחברות Fortune 500, מפתחת אפליקציות לניהול המשימות העיקריות של מחלקת HR כגון מערכת שכר, מערכת ניהול תקציב וניהול עובדים. כעת, באמצעות האפליקציה הסלולארית, Workday מאפשרת לארגונים לעשות שימוש באפליקציות הללו גם בשלט רחוק, מחוץ למשרד.

סטן סוויט, סמנכ"ל הטכנולוגיה בחברת Workday: "יש כיום חידושים מהפכנים בעולם הסלולר ואנחנו רוצים לקחת בהם חלק. ה- HTML5 Web Apps מאפשר למשתמשי הקצה גישה לכל אפליקציה הקיימת בתוכנה. כך שהסלולאר והאי-פד ישמשו את המנהלים בדיוק באותו אופן שהמחשב משמש אותם בכל אחת מהפונקציות בניהול ההון האנושי."

החברה עומדת להשיק HTML5 Web Apps למערכת כך שניתן יהיה להתחבר לתוכנה מכל מכשיר נייד, גם בלי צורך בהטמעת אפליקציית Workday למכשיר. מהלך זה יפשט את השימוש בתוכנה וינגיש אותו לכל משתמש סלולר.

מ- Workday עוד נמסר כי היא עומדת להשיק עוד 3 גרסאות חדשות במהלך השנה, אלו יצטרפו ל-16 הגרסאות המשמשות כיום את מאגר הלקוחות. שלושת הגרסאות החדשות כוללות:

New Look and Feel – גרסה עיצובית חדשנית המתאימה למסכי מחשב, סלולר ו-iPad. העיצוב החדשני המתוחכם משפר את חוויית המשתמש שכן הוא הופך את המסך לחד יותר כך שהפאפליקציה ברורה יותר ומאפשרת שימוש נוח ומהיר יותר.
Workday for iPhone – גירסה משודרגת המאפשרת למשתמשים גישה לפעילות הארגונית (משימות שוטפות, לוחות זמנים, בקשות ואישורים, דוחות Analytics ועוד).
Workday for iPad – גרסה המאפשרת לקבל משוב בזמן אמת anytime feedback, לוחות זמנים, בקשות ואישורים.

Workday, הממוקמת בקליפורניה ומעסיקה כיום 1,000 עובדים, הוקמה בשנת 2005. מיום הקמתה, הצליחה החברה לגייס 250 מיליון דולר והיא מתחרה בחברות ענק כמו SAP  ואורקל בפתרונות טכנולוגיים לניהול הון אנושי בארגון. ברשימת הלקוחות של Workday ניתן למצוא שמות כמו Morgan Stanley, Janus Capital וחברת ההשקעות של אמזון Bezos Expedition. עוד נמסר מההנהלה כי Workday עומדת בפני הנפקה לבורסה במהלך השנה הקרובה.

 מידע נוסף על פאנל המרצים, תכני הכנס ו/או הרשמה לכנס חדשנות בטכנולוגיית HR באתר הבית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה