כיצד מגייסים כישרונות מונחי מטרה

כיצד מגייסים כישרונות מונחי מטרה

איזון בין עבודה לחיים, הזדמנויות עבודה מרחוק וטכנולוגיה מתקדמת.. הם לא הדברים היחידים שכישרונות מחפשים בעבודה כיום

שיתוף
מנהל עתידי

אומנם ההטבות הללו חשובות וחיוניות למחפשי העבודה, אבל יש הרבה מעבר בדרישות שלהם. אם מגייסים רוצים לגייס כישרונות על, עליהם לחשוב מעבר להטבות הרגילות ולהציע דברים נוספים.

על פי דו"ח שפורסם לאחרונה ע"י Accenture, מתוך 1,000 בוגרי אוניברסיטאות אמריקאיות שנסקרו, 97% אמרו כי הם מתכוונים להמשיך בלימודים נוספים כדי לקדם את הקריירה שלהם. בהינתן דגש זה על יעדים עתידיים ועל צמיחה מקצועית, מעסיקים רבים זקוקים למיקוד מחדש של מאמצי הגיוס שלהם כדי למשוך כישרונות חדשים.

כיצד מעסיקים יכולים למשוך כישרונות צעירים ע"י התמקדות במטרות שלהם במאמצי הגיוס?

הגדרת מטרות עבור כל תפקיד

במקום להגדיר את היעדים רק לעובדים הנוכחיים, יש להגדיר אותם גם עבור מועמדים פוטנציאליים אשר רוצים לדעת איך הם ישתלבו בחברה – עכשיו ובעתיד אפילו לפני שהם הגישו בקשה לעבודה. משמעות הדבר היא, כי תהליך הגיוס צריך להתמקד ביותר מאשר רק פניה לעובדים חדשים.

הדגש צריך להיות על תכנון העתיד של המועמדים בחברה לפני שהמגייס שלך אפילו פוגש אותם.

זה אולי נראה מאתגר, אך המהלך הזה מועיל באמת לשיפור איכות הגיוס ואף מקדם את מטרות החברה העתידיות והקרובות. בנוסף, המהלך מסייע למגייסים להבין טוב יותר מי יתאים למשרה לאורך זמן.

התחל על ידי שיתוף המידע בפרסום התפקיד עצמו. הסבירו את התוצאה הרצויה בעתיד עבור התפקיד וכיצד ההצלחה תימדד.

כמו כן, שקלו לפרסם תרשים ארגוני בדף הקריירה של אתר החברה. הראו למועמדים הפוטנציאליים, כיצד לכל עובד יש קבוצה של מטרות ספציפיות משלו וכיצד החברה יכולה לעזור לכל אחד להשיג מטרות אלו באמצעות שקיפות ואחריות.

הציגו מטרות קצרות וארוכות טווח

פירוק המטרות הקצרות וארוכות הטווח למחפשי העבודה, ייתן להם מושג ברור כיצד המטרות הספציפיות שלהם ישתלבו עם אלו של החברה כולה. זה יספק להם משמעות בעבודה ותחושה של חלק ממשהו גדול בהרבה.

העניקו למועמדים מבט של 360 מעלות כיצד התפקיד שלהם ישפיע על הארגון, על ידי הצגת תכניות החברה לטווח הקצר ולטווח הארוך.

לדוגמה, אם החברה מקווה להגיע ליעד מכירות מסוים עד סוף השנה, חלקו את זה יחד עם פירוט של כל מטרות רבעוניות לנציגי המכירות. סייעו למועמדים לדמיין איך הביצועים שלהם יתרמו להצלחה של הקבוצה הכוללת, זה יעזור להם להעריך את תפקידם ולנסות להגיע למטרות האישיות שלהם.

במהלך ההקרנה מראש, הכינו שאלות מתאימות כדי לחשוף את המטרות של המועמדים. בקשו מהם רשימה של השאיפות שלהם לטווח הארוך בקריירה וכיצד הם מתכננים להשיגן. איפה הם רואים את עצמם בתוך חמש שנים? מה התפקיד החלומי שלהם?. היו ספציפיים וספקו לכל מועמד את ההזדמנות להסביר כיצד הוא או היא יתקרבו למטרותיו.

חברו מטרות אישיות עבור המשימה הכוללת

יחד עם היותו מונחה מטרה, הכישרון הצעיר של היום מחפש לעשות את ההבדל בעולם. רוב החברות כבר חולקים הצהרת משימה באתר הקריירה שלהם ו / או בפרסום המשרות. עם זאת, רובם לא מחברים את הדברים הללו אל המטרות הכוללות.

נסו לקשור את המטרות למשימה הכוללת על ידי גיוס העזרה של העובדים הנוכחיים בתפקידים דומים. התחילו בכך שתבקשו מהם לשתף את מטרותיהם שלהם עם המשימה של החברה.
חברות יכולות לשתף את המטרות הללו על ידי יצירת מטריצה אינטראקטיבית באתר האינטרנט שלהם. המטריצה

תאפשר למועמדים לבחור את העובדים הנוכחיים ולראות בדיוק מה הם עושים, מה המטרות שלהם וכיצד הם משפיעים על המטרות הגדולות של החברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה