שיתוף

דור המילניום הוא האחוז הדמוגרפי הגדול ביותר במקום העבודה כיום בארה"ב, ומהווה 38% מכוח העבודה. הצפי הוא שהאחוזים הללו יגדלו עד לכדי 75% בשנת 2025. שמירה על מעגל זה של דורות במקום העבודה הוא בבחינת הצלחה עסקית. עם זאת, מנהיגים לא תמיד יודעים מה בני דור המילניום שלהם רוצים בעבודה, או אפילו אם הם מעורבים.

הנתונים הסטטיסטיים של מעורבות בני דור המילניום בעבודה, מטרידים. על פי סקר גאלופ שנערך לאחרונה, פחות משליש מבני דור המילניום מעורבים בעבודתם. יתר על כן, ורובם מצהירים כי הם פתוחים להזדמנויות עבודה אחרות רק מחצית מהם מצופים להישאר בחברה הנוכחית שלהם בעוד כשנה. חוסר מעורבות זה משפיע לרעה על הפרודוקטיביות ויכול לפגוע משמעותית בתוצאות הארגון.

מומחי משאבי אנוש רבים מציינים כי בני דור המילניום רוצים את אותם דברים כמו דורות מבוגרים במקום העבודה. הם רוצים לקבל תגמולים טובים, את ההזדמנות לפתח מיומנויות חדשות להתקדם בתוך החברה, והם מחפשים ורוצים ערך בעבודתם.

מומחים חיברו טיפים שונים ליצירת מעורבות אצל בני דור המילניום. להלן כמה מהם:

הגדרת מטרות וביצועים

הגדרת מטרות וביצועים מסייעת לבני דור המילניום לעשות סדרי עדיפויות כדי למזער תסכול ולהגדיל את ההצלחה. עובדים בני דור המילניום זקוקים לעזרה בתעדוף של משימות, אולי יותר מאשר דורות קודמים. לבני הדור הזה ניכר כי יש קושי לאזן בין תחומי האחריות השונים בעבודה – ולא תמיד הם עושים את הבחירות הנכונות, אלא אם כן יש להם עזרה ממנהל או מבכיר בחברה.

למנף את הרצון שלהם להשפיע

חשוב למנף את הרצון של בני דור המילניום להשפיע, על ידי מתן תחושה של מטרה. חברות שמייצרות תשוקה יוצרות בסיס של מורל עובדים מוצק, שמשמר היטב את העובדים בארגון. חשוב לשתף את בני דור המילניום במטרות הגדולות של החברה ולהראות להם כיצד הם שותפים לתהליך ועד כמה גדולה השפעתם. לגבי לאחריות חברתית תאגידית – העובדים ישמחו להציע שעות התנדבות או התאמה ארגונית לתרומות צדקה.

שמירת קווי התקשורת פתוחים

חשוב לשמור על כל קווי התקשורת פתוחים, ולהיות מוכנים לספק אימון והכשרה לבני דור המילניום, בנוסף למנהיגות. בני הדור מחפשים הרבה יותר במנהל מאשר אי פעם בעבר. הם מחפשים מאמן שבאמת אכפת לו מהם והוא יכול לעזור להם להבין ולבנות את נקודות החוזק שלהם. במקום סקירה שנתית, הם יעדיפו שיחות משוב מתמשכות ודרכים ראויות לתקשורת.

גמישות בעבודה

הציעו ככל האפשר לוחות זמנים גמישים בעבודה והזדמנויות עבודה מהבית כדי לשפר את האיזון בין עבודה לחיים האישיים. בני דור המילניום מציגים מודל עבודה של "זמין תמיד" ועובדים מכל מקום בכל עת.. ארגונים שחושבים קדימה, מתמקדים יותר בתוצאות ולא בשעות ובמקום העבודה. לבני דור המילניום לרב יש משפחה וילדים, והם מעריכים במיוחד הזדמנויות של עבודה מרחוק ושמירה על איזון בין חיי העבודה והבית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. תנו להם להיות בצמיחה כלומר תנו להם להתנדב לעזור לאחר להיות טוב עם החברה
    זה יפתח את ליבם זה יגרום להם להעריך אתכם המנהלים שאפשרתם להם להיות טובים יותר.
    ברגע שהרגש הערכה כלפיכם יעלה הם ינהגו בהערכה כלפי העובדים כלפי הנהלים וכמובן כלפי הלקוחות שמחזיקים את העסק שלך.

השאר תגובה