שיתוף

האם אתם מתכננים לגייס יותר אנשים השנה? אם כן, אתם לא לבד. על פי המחקר האחרון שנערך בנושא בבריטניה, 72.2% מהארגונים בבריטניה אומרים שרמת הגיוס שלהם צפויה לעלות ב -2019.

בעוד שזה סימן חיובי שהכלכלה בבריטניה מתעצמת, המשמעות היא שיותר חברות נלחמות אלו באלו על העובדים הטובים ביותר. לא רק בבריטניה – בכל העולם וגם בישראל, יש יותר לחץ על ארגונים להעצים את המשחק ולהישאר תחרותיים בשוק הנוכחי.

לכן, אם אתם רוצים לשפר את מאמצי הגיוס שלכם בשנת 2019, קראו את הטיפים העיקריים לכך:

פיתוח מותג המעסיק

על פי מחקר שנערך בבריטניה לאחרונה, 54.5% מהחברות יתמקדו בפיתוח מותג המעסיק שלהם השנה ואסטרטגיה זו בהחלט יכולה להשתלם. מחפשי העבודה של היום יודעים מה הם רוצים ובוודאי שלא יתפשרו יותר מדי על שום דבר, הם מעוניינים לקבל את ההזדמנויות הטובות ביותר, עם המעסיקים הטובים ביותר.
כשלוקחים זאת בחשבון, חשוב שתשים את עצמך בנעליים של המועמד שלך. מה היית חושב על החברה שלך אם אתה קורא עליה ב- Google? מה האתר שלך אומר עליך? באיזה טון אתה משתמש בעמודי המדיה החברתית שלך? מה המועמדים יגלו באתרים המבקרים את החברה?

השתלטות על המותג המעסיק שלך פירושו בעלות על ההודעות והפוסטים מחוץ לארגון. בעיקרו של דבר, אתה רוצה להראות כי יש לך תרבות חברה גדולה וכי אתה מעסיק שאכפת לו מהצוות. אם כך, ודא שאתה שולט בשכר ובהטבות הטובים ביותר עבור מחפשי העבודה.

התייחס למועמדים פסיביים

האבטלה נמצאת כעת בשיעור הנמוך ביותר מזה 40 שנה בבריטניה, כלומר פחות אנשים מחפשים באופן פעיל עבודה. לכן, זה כבר לא מספיק להישען לאחור בתקווה כי מחפשי העבודה יתעניינו מעצמם בתפקידים שלכם. במקום זאת, עליך לנקוט גישה פרואקטיבית כדי לערב את המועמדים הפאסיביים גם כן, אלו שאינם מחפשים עבודה באופן פעיל. שים לב, כי המטרה הסופית שלך היא לגרום לאנשים להתעניין במותג שלך ואתה יכול להשיג את זה באמצעות מדיה חברתית על ידי פרסום תוכן המושך את העין.

שקול להגיע לאותם אירועים וכנסים בהם קהל היעד שלך משתתפים. על ידי בניית מערכות יחסים עם מועמדים פסיביים, אתה תהיה בסופו של דבר מלך בריכות הכישרון.

דגש על חווית המועמד

מועמדים מחזיקים את המושכות בשוק הנוכחי. לכן, אם אתה רוצה להגביר את מאמצי הגיוס שלך בשנת 2019, תצטרך להתמקד ביצירת חווית מועמד מצוינת. זה מתחיל מהרגע שבו הם מסתכלים על המודעה שלך ועד שהם מגיעים אליך לראיון. שקול גורמים מרכזיים כגון כמה זמן לוקח לך לחזור למועמדים וכמה יעיל תהליך הראיונות שלך. אחרי הכל, אם כל התהליך מרגיש מייגע למועמדים, הם עשויים להתחיל לחקור הזדמנויות אחרות, במקומות אחרים.

לצד זה, חשוב על הרושם שהמועמדים יקבלו על החברה כאשר הם נכנסים למשרד שלך. האם יש שם מישהו שיברך אותם בדלת? האם המראיינים מנומסים והוגנים? באקלים של היום, אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד מועמדים טובים בגלל טעויות קטנות.

ייעל את תהליך הבקשה

בהמשך לאמור לעיל, חלק מסיבי בחווית המועמד היא תהליך הגשת הבקשה. על פי מחקר, 58.6% מאנשי המקצוע בתחום משאבי אנוש מבינים כי המועמדים לא רוצים לבזבז שעות על השלמת טפסי הבקשה.
מעבר לכך, 60.7% מאנשי המקצוע אינם סבורים כי נדרש מילוי טפסים עבור הגשת בקשה למשרה בימינו. 55.7% סבור כי קורות חיים ומכתב נלווה מספקים מספיק מידע.

השתמש בטכנולוגיה הנכונה

חלק ענק בחיזוק מאמצי הגיוס שלך הוא להשקיע את הכלים הנכונים כדי לעזור לך. בין אם מדובר בלוחות עבודה, במעקב אחר מועמדים או בטכנולוגיות משאבי אנוש אחרות. 89.5% מהחברות מתכננות להשתמש בטכנולוגיות בתהליך הגיוס שלהן ב -12 החודשים הקרובים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה