"כוח אדם הטרוגני הוא המפתח שלנו להצלחה"

"כוח אדם הטרוגני הוא המפתח שלנו להצלחה"

חברת הטכנולוגיה Global Relay, הפועלת בכ-90 מדינות ברחבי העולם, דוגלת מאז הקמתה בגיוון גילאי, אתני ומגדרי של צוות העובדים | החברה דורגה כאחד הארגונים שהכי טוב לעבוד בהם

שיתוף
כוח אדם
עובדי כוח אדם

ביקור באחד מחמשת הסניפים של חברת הטכנולוגיה Global Relay הפרושים ברחבי העולם מעלה מיד תמונה מפתיעה: כוח העבודה העוצמתי שלהם, המונה כ-300 עובדים, הוא הטרוגני בצורה יוצאת דופן מבחינה אתנית, מגדרית וגילאית – כך נפתחת כתבתה של ThirdQuarter, עמותה קנדית המתמחה בשירותי גיוס עובדים בגיל 45 ומעלה, שפורסמה לאחרונה באתר HRvoice.

מתחילת דרכה בשנת 1999, אימצה החברה ומינפה את עיקרון הגיוון. לדברי מייסד החברה וורן רוי (Warren Roy), זהו אחד המפתחות להצלחה שלה. "בעסק מתפתח אתה נוטה להקיף את עצמך אנשים עם דעות הדומות לאלו שלך", הוא אומר. "לכן סביר להניח שתגייס לשורות הארגון אנשים הדומים לך. אולם זו צורת חשיבה שגויה. הרכבת צוות עובדים עם תפישת עולם זהה ודעות דומות לא מביאה לגיוון ההכרחי להעצמת כוחה של החברה".

עובד מבוגר Photo by stockimagesכיום עוצמתו של הגיוון הוא עובדה קיימת. Global Relay מתחרה בהצלחה בלמעלה מ-90 מדינות, והינה יריבה עסקית של תאגידי ענק דוגמת IBM ומיקרוסופט. ואם אין די בכך, החברה קטפה פרסים, בין היתר תחת הקטגוריות של החברות המהירות והרווחיות ביותר מטעם Deloitte , וכן אחת החברות שהכי טוב לעבוד בהן. מדובר בהישגים הנזקפים, לדעת החברה, תודות לכוח העבודה שנבנה מאנשים מרקעים ומגילאים שונים.

מטרה משותפת
בעוד ארגונים רבים מוצאים עצמם מתמודדים עם קונפליקטים רבים הכרוכים בניהול כוח עבודה רב דורי, Global Relay יצרה סביבת עבודה שממנפת את הפערים הקיימים בין האנשים. "הסקטור הטכנולוגי נוטה לטפח אנשים של חשיבה, של פתרון בעיות ושל עבודת צוות, כך שיש זרימה בין כולם ללא קשר לגיל ולרקע ממנו הם באים", אומר קלווין נג (Kelvin Ng), מנהל הפעילות העסקית של החברה. "כל אחד תלוי בשני, ולכן יש כבוד עצום לתפישת העולם של הקולגה".

"עובדים מבוגרים שהגיעו מארגונים גדולים הם אלה שלרוב אחראים אצלנו על בניית התשתית בחברה", מוסיף רוי. "הם מסתכלים על העולם מנקודת מבט מאד שונה, וכך יוצא שהעובדים הצעירים מפתחים במהירות אפליקציות, ואילו המבוגרים בונים פלטפורמות שזקוקות לזמן עבודה ממושך, של שנים. הפלטפורמות שהם בונים מייצרות למעשה לצעירים סביבת עבודה שמאפשרת ליישומים שהם מפתחים לקטוף הצלחות".

לדברי שאנון רוג'רס (Shannon Rogers), נשיא החברה והיועץ המשפטי שלה, אין זה משנה בן כמה אתה כל עוד אתה עובד מוכשר. "לכולם מטרה משותפת של בניית מוצר, ואנחנו עושים זאת טוב יותר בשיתוף פעולה", הוא מסביר, "זו הסיבה שבגללה העסק עובד כל כך טוב".

 

 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה