יש לך הודעה: כיצד להשתמש בטכניקות אימיילים לייעול הגיוס

יש לך הודעה: כיצד להשתמש בטכניקות אימיילים לייעול הגיוס

לא רק מנהלי שיווק, גם מנהלי גיוס ומשאבי אנוש עושים יותר ויותר שימוש באימייל כדי לפנות למועמדים פוטנציאליים

שיתוף
הדוא

כדי ליישם טקטיקות גיוס חדשות, ניתן לבצע "שיווק" משרות או שיווק מותג מעסיק למחפשי עבודה באימייל כחלק מתהליך הגיוס.

אם אינכם עוסקים בפלטפורמת שיווק וגיוס עובדים בדוא"ל, אתם עשויים לפספס את פוטנציאל המגמות הללו שיכולות לשפר באופן משמעותי את הפניה למועמדים פסיביים ולמחפשי עבודה.

חברות רבות עושים את המינימום ההכרחי כשמדובר באסטרטגיות גיוס בדוא"ל: ניוזלטרים, מכתבי תודה ועדכונים, אבל יש כל כך הרבה אפשרויות מעבר לכך.

היום, נושאים כגון: התאמה אישית, חווית הלקוח ותוכן אינטראקטיבי לוקחים את השייוק והגיוס באימייל לרמה אחרת לגמרי.

כיצד ניתן להשתמש בטכניקות אימייל להגעה למועמדים?

אוטומציה

אוטומציית דוא"ל הופכת את הודעות הדוא"ל לחכמות יותר. האוטומציה פתחה את הדלתות באופן אוטומטי לשליחת דוא"ל למועמדים שאינם נמצאים במערכת ה- CRM או במאגרי המועמדים שלכם. רוב הכלים המתקדמים של שיווק בדוא"ל משלבים את מערכות ה- CRM בתוכם, אבל לא בהכרח. האם יום ההולדת של המועמד הפוטנציאלי שלך? אתם לקראת יריד תעסוקה בארגון? האם עבר זמן רב מאז שהמועמד ביקר באתר שלכם ובעמוד המשרות? האוטומציה מאפשרת למערכת לעבוד בצורה חכמה יותר על ידי התחברות אוטומטית עם מועמדים בזמנים המושלמים המבוססים על נתונים והתנהגות. לדוגמה, עסק מקוון של משלוחי פרחים, יכול לשלוח באופן אוטומטי הודעות דוא"ל לבעל שרכש בעבר זר עבור אשתו ולהזכיר לו מראש את התאריך של יום הנישואין הקרב.

ודא שצוות משאבי האנוש שלך תמיד משפר את מסע פרסום המשרות על ידי שמירת הנתונים. שמור על קמפיינים ישנים וחדשים שהיו מוצלחים במיוחד והפוך את הודעות האימייל שלך לחכמות יותר על ידי מיקום הנמען, היסטוריית החיפושים וההתנהגויות שלו ואילו משרות הוא חיפש. החברה שלכם תקצור את היתרונות – מעורבות רבה יותר עי התאמות גבוהות של מועמדים למשרות הרלוונטיות.

התאמה אישית של נתונים גדולים

התאמה אישית של נתונים גדולים (ביג דאטה) מכה את צעדיה הראשונים בשנת 2017. זוהי הסערה המושלמת שבה המגייסים נמצאים במגרש התוכן שלהם ומתאימים את התוכן למועמדים המתאימים.

המגייסים משתמשים בנתונים שנאספו מכל ערוצי הגיוס לטובת מועמדים קיימים ופוטנציאליים, על מנת לספק להם את המסר הנכון בזמן הנכון. פלטפורמות אימייל כגון Campaign Monitor יכולות לקחת את הנתונים באמצעות אינטגרציות עם מערכות עסקיות אחרות כגון Salesforce CRM ו- Shopify ולעזור לכם לפלח את המנויים שלכם ולנתב אותם לקמפייני משרות ספציפיים.

נתונים גדולים משתלבים בהתאמה אישית באמצעות פלטפורמות שיווק בדוא"ל שעושות את זה אפשרי. לוגיקה זו בדוא"ל יוצרת את הודעות הדוא"ל החזקות ביותר ומגדילה את הפניות מהמועמדים באופן אקספוננציאלי.

הודעות דוא"ל אינטראקטיביות

מעל רבע מהמשווקים מאמינים כי הודעות דוא"ל אינטראקטיביות הם המגמה החזקה ביותר של 2017. על ידי יישום תוכן אינטראקטיבי, הקוראים יהיו בסופו של דבר מעורבים יותר, כי הם רואים יותר דרך הדוא"ל שלהם. הודעות דוא"ל עם סרגלי חיפוש, חידונים או קטעים מהבלוג שלכם, הם כמה דוגמאות לאינטראקציות שמתווספות כעת להודעות אימייל.

כנס מיזוגים ורכישות בהיבט המשאב האנושי

אין תגובות

השאר תגובה