תקשורת ארגונית דיגיטלית
כאמצעי לשיפור חווית העובד

רקע לסדנת תקשורת ארגונית דיגיטלית כאמצעי לשיפור חווית העובד

חווית העובד מורכבת מהסביבה הפיזית, הסביבה הדיגיטלית ותרבות הארגון כאשר עובדים היום מצפים שארגונים יתנו להם כלים קלים ונוחים כמו בחיים הפרטיים. בסדנה נלמד על עקרונות של חווית העובד ונתעמק בנושא של חווית עובד בעידן הדיגיטלי. נדבר על חשיבות התקשורת הפנים ארגונית כאמצעי ביטוי לקול של העובדים.
נבין מה אנו יכולים לעשות על מנת לשפר את חווית העובד הדיגיטלית בארגון ונבחן כיצד סביבת עבודה דיגיטלית לארגון יכולה לתרום לחיזוק הקשר עם העובדים והגדלת המחוברות הארגונית.

במהלך הסדנה נחשף לטרנדים בעולם בנושא של תקשורת ארגונית אפקטיבית, ונציג דוגמאות:

  • תקשורת פנים ארגונית דו כיוונית
  • סביבת עבודה דיגיטלית לעובדים חדשים בארגון
  • סביבות עבודה למחלקת משאבי אנוש
  • סביבת עבודה בה ניתן לחזק את המחוברת של העובדים באמצעות פתיחת ערוצי תקשורת ישירה עם ההנהלה כגון העלאת רעיונות, כתיבה של בלוגים של הנהלה בכירה
  • סביבת עבודה לניהול של צוותים או פרויקטים

קהל היעד:
מנהלי תקשורת פנים ארגונית, כלל המנהלים בארגונים אשר חשוב להם לייצר ארגון בו עובדים רוצים לעבוד. מנהלי משאבי אנוש, הדרכה ופיתוח ארגוני, מנהלי חדשנות, מנהלי יחידות עסקיות או יחידת שירות.

הכלים אותם נרכוש:
דרכים ושיטות לקדם בארגון את התפיסה שבמרכזה לייצר ארגון בו אנשים רוצים לעבוד באמצעות הסתכלות על חווית העובד הדיגיטלית. תרגול והתנסות מעשית בכלים פשוטים שיכולים לתת חוויה של פייסבוק מותאמת לצרכים של ארגונים.

עלויות:

680 ש"ח+מע"מ ברישום מוקדם (עד לתאריך 21.10)
780 ש"ח+מע"מ לנרשמים עד ל-22.10
880 ש"ח+מע"מ לנרשמים החל מ-05.11

* מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל השתתפות בהתאם לחוק הגנת הצרכן בהודעה בכתב בלבד למייל: yoram@hrus.co.il
ניתן להחליף את שם המשתתף לפני האירוע בפנייה למייל שלמעלה.

למי?

מנהלים/ות בארגון ומנהלים/ות משאבי אנוש,
מנהלי/ות צוותים, מנהלי חדשנות

מי?

גלית גנאור

מתי?

19.11

איפה?

מכללת מגמות

לו"ז סדנת חווית עובד וסביבת למידה דיגיטלית לעובדים

התכנסות וכיבוד בוקר

08:00-09:00

מהי חווית העובד – מבוסס על מחקרו וספרו של Jacob Morgan

  • שלושת הגורמים מרכזיים לחוויית עובד
  • 17 המאפיינים המרכזיים של חווית עובד (מבוסס על מחקר מ- 252 ארגונים)
  • המשמעויות העסקיות של חווית עובד
  • ניתוח מקרים מעולמם של המשתתפים וננתח אותם לפי 17 המאפיינים

09:00-10:30

ארוחת בוקר

10:30-11:00

תקשורת ארגונית דו כיוונית דיגיטלית – שיפור חווית עובד באמצעות סביבת עבודה דיגיטלית לארגון

עולם העבודה המשתנה – 10 תכונות מפתח לסביבת עבודה דיגיטלית וחווית עובד טובה, ודוגמאות ויישומים של סביבות עבודה דיגיטלית:

  • סביבת עבודה לתקשורת ארגונית
  • סביבת עבודה דיגיטלית לעובדים חדשים בארגון
  • סביבות עבודה למחלקת משאבי אנוש
  • סביבת עבודה בה ניתן לחזק את המחוברת של העובדים באמצעות פתיחת ערוצי תקשורת ישירה עם ההנהלה כגון העלאת רעיונות, כתיבה של בלוגים של הנהלה בכירה
  • סביבת עבודה לניהול של צוותים או פרויקטים

11:00-12:30

תרגול והתנסות בסביבת עבודה דיגיטלית

כל כך פשוט לראות כמה זה קל…
יחד נתרגל כתיבה של בלוגים, תגובות לתכנים, כתיבה של וויקי, העלאה משותפת של רעיונות – נייצר לנו פייסבוק פנימי לתוך הארגון בתוך סביבת עבודה דיגיטלית מוכנה.

12:30-13:00

ארוחת צהריים מלאה

13:00-14:00

מה עושים מחר בבוקר?

  • מהם השלבים להקמה של סביבת עבודה דיגיטלית בארגון?
  • מי השותפים לתהליך?
  • לוחות זמנים
  • הערך שהארגון יקבל כתוצאה מהקמה של סביבת עבודה דיגיטלית

14:00-15:00

דיון מסכם על התרגום של התפיסה והכלים לחיי המעשה בארגון שלכם

ניתוח מצבים בהם מומלץ להתחיל בהטמעת תרבות דיגיטלית בארגון

15:00-16:00

מנחה ומרצה:

גלית גנאורגלית גנאור הינה מנכ"לית ויועצת ארגונית בכירה, מומחית בניהול ידע ארגוני, ובעלת ניסיון רב בהובלה והטמעה של תהליכי שינוי בארגונים.

לגלית גנאור מעל ל-15 שנות ניסיון בעבודה עם חברות הייטק, בנקים, חברות ביטוח מוסדות פיננסיים וארגונים נוספים, שבהן עסקה בפיתוח ויישום פתרונות לניהול ידע מקצועי, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים.

בשנים האחרונות היא עוסקת בפיתוח ההיבטים העסקיים הנגזרים מחכמת ההמון בארגונים, חווית עובד, סביבת עבודה דיגיטלית, ניהול ושיתוף ידע מקצועי בקהילות פנים-ארגוניות וכן בהטמעת מכלול היתרונות הקיימים במדיה החברתית אל תוך האקלים הארגוני.

בעלת תואר שני בסוציולוגיה ארגונית (בהצטיינות 1999) ובוגרת קורס הנחיית קבוצות בבר אילן (2004)

במשפט אחד: לוקחת דברים שמתרחשים באינטרנט ומתאימה אותם לתוך היום יום של הארגון.

גנאור היא בעלים של Social Knowledge

חברת ייעוץ המתמחה בהובלת תהליכי ניהול ידע ותהליכי שיתוף באמצעות רשתות חברתיות בארגונים. שותפה עסקית של חברות connecteam , Igloo.

Social Knowledge נותנת מענה מלא כולל ליווי הארגון בשלבי התכנון, הפיתוח וההקמה, היישום, ניהול תכנים, הדרכה, תהליכי עבודה, הנחייה ותמיכה לפני ואחרי עלייה לאוויר.

אנו מאמינים כי ההצלחה של הטמעת כלים טכנולוגיים חדשניים בארגונים אינה תלויה רק בכלי עצמו, אלא בעיקר במידה בה הארגון יודע לעשות שימוש נכון בכלים הקיימים להשגת מטרות עסקיות ובהשגת ערך ברור למשתמשים.


אביגדור שרוןאביגדור שרון, ארכיטקט פתרונות ידע וסביבות עבודה שיתופיות
מומחה בתכנון וביישום של מערכות ידע, אינטרנט וסביבות עבודה מקוונות. בעל ניסיון בהקמת וניהול פרויקטי ידע תוך מתן מענה לכל ההיבטים – תהליכי עבודה, תרבות ארגונית, אנשים, תכנים וכלים טכנולוגיים, ואינטגרציה שלהם.
אביגדור היה במשך יותר מ-15 שנים ארכיטקט שירותי הידע הארגוניים ומנהל האינטראנט באמדוקס. הוביל באמדוקס את הקמת האינטראנט, הפורומים, הוויקי הארגוני (אמדוקספדיה), שירותי ידע רוחביים ופתרונות לקבוצות עבודה.
בוגר האוניברסיטה העברית במדעי הטבע. תואר שני בלימודי הסביבה, אוניברסיטת תל אביב. דגש על ניהול ידע סביבתי, חינוך סביבתי, קיימות עירונית, ערים חכמות ובנייה ירוקה.

מפת הגעה מכללת מגמות (חנייה חופשית בחניון חיצוני, פארק עופר, פתח תקווה)