חברות ההייטק הטובות ביותר לעבודה בשנת 2017

חברות ההייטק הטובות ביותר לעבודה בשנת 2017

גוגל במקום הראשון ברשימת 30 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן בישראל ע"פ "דן אנד ברדסטריט ישראל". אחריה פייסבוק, אינטל, אפל ו- וויקס

שיתוף
דירוג משרות בגוגל

דירוג משרות בגוגל

הדירוג החדש של "דן אנד ברדסטריט ישראל" בשיתוף חברת Alljobs מפרסם את רשימת 30 חברות ההייטק הטובות ביותר לעובדים בישראל בשנת 2017.

על פי הדירוג, גם השנה במקום הראשון ניצבת חברת גוגל ישראל ואחריה פייסבוק, אינטל, אפל ישראל ו- וויקס.

החברות המדורגות מגיעות ממגוון רחב מאוד של תחומים בתעשיית ההייטק (סייבר, גיימינג, תעשייה ביטחונית, המלצות תוכן ועוד), מה שמעיד על ההיצע הרב העומד בפני הטאלנטים בענף להשתלב בחברות מובילות במגוון תחומי התמחות.
את הקפיצה המשמעותית ביותר בדירוג עשתה חברת טבולה שקפצה למקום ה- 6 מהמקום ה- 24. אחריה, חברת האינטרנט סימילארווב שקפצה למקום ה- 7 מהמקום ה- 13 וחברת צ'ק פוינט שקפצה למקום ה- 15 מהמקום ה- 23. חברת אאוטבריין קפצה למקום 8 ממקום 19.

את הירידה המשמעותית בדירוג רשמה חברת HP שירדה למקום ה- 18 לאחר שבשנה שעברה דורגה במקום ה- 7.

דירוג החברות

אפרת שגב, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדן אנד ברדסטריט, אמרה: "הדירוג מציג תמונה מקיפה ומעניינת על הענף, המאופיין בתחרות עזה על טאלנטים. ניכר כי החברות משקיעות מאמצים רבים בשימור העובדים, תוך מיקוד באספקטים השונים בסביבת העבודה. לצד בניית תוכניות ייעודיות לשימור טאלנטים ופיתוח העובדים, ניתן דגש משמעותי לאיזון בין הבית לסביבת העבודה, מתוך הבנה שהסביבה התובענית מצריכה מתן גמישות לעובדים ע"מ לאפשר איזון ולמנוע שחיקה.

ניכר כי התחרות העזה בענף והאתגר המתמיד בגיוס עובדים מוכשרים, יצרו סטנדרט גבוה אליו שואפות החברות המובילות בתחום,

מתוך הבנה שעליהן לספק סביבת עבודה המעודדת מצוינות בשילוב עם ראיה כוללת של צרכי העובד".

לדברי אלדד אביטן סמנכ"ל השיווק והתוכן שלAlljobs: "הדירוג מלמד שתעשיית ההייטק התבגרה, הן בגילה והן בתפיסתה. חלום האקזיט והסטארטאפ התחלף ברצון לעבוד במקום עבודה יציב ומוכר. אם בראשית הדרך השיח בשוק ההייטק סבב סביב פריצה מתגמלת, אופציות ומניות, המציאות הכלכלית של היום, והתנודתיות הרבה בענף, הביאו לכך שהיום העובדים מעוניינים בביטחון וביציבות תעסוקתית ולכן מחפשים לעבוד בחברות גדולות ומבוססות. אחת המגמות שתופסות תאוצה בשנים האחרונות בגיוס עובדים בענף ההייטק, היא גיוס על פי כישרון ולא רק על פי צורך. כדי להשיג את העובדים הטובים ביותר, חברות לא מגייסות רק כשמשרה מתפנה וצריך לאייש אותה, אלא בכל פעם כשמועמד כישרוני מגיש מועמדות לחברה".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה