השתתפות בכנסים מרחוק באמצעות טוויטר

השתתפות בכנסים מרחוק באמצעות טוויטר

בכל רגע נתון יש כמה כנסים מדהימים שנערכים ברחבי העולם. החל מחשיפת המוצרים האחרונים והחדשניים בשוק, דרך מרצי על מפורסמים בתחומם ועד לכנסי קריירה ומשאבי אנוש

שיתוף
שימוש בטוויטר לכנסים

שימוש בטוויטר לכנסים

זה יכול להיות מאוד מאכזב כשאתם  לא יכולים להשתתף בכנס שרציתם להיות בו, הן בשל אילוצים והתחייבויות קודמות, והן בשל עלות הכנס, הטיסות ושהייה, כשמדובר בכנס בחו"ל. כנסים בהם מוצגים מודלים ומגמות חדשות, חשובים מאוד ומספקים ערך מוסף משמעותי בתחום שלכם. הידע, הוא שמאפשר יתרון תחרותי על פני המתחרים.

כיצד הרשת החברתית טוויטר באה לעזרתכם?

האינטרנט והרשתות החברתיות משנות את המשחק, גם בתחום הכנסים.

רשת טוויטר הפכה לחיונית במיוחד בהקשר של שיתוף מידע וחיבור, והיא מספקת מספר כלים מצוינים שייסעו לכם להתעדכן. גם במה שמתרחש בכנסים.

להלן מספר כנסי משאבי אנוש בעולם, ששותפו בטוויטר: SourceCon, shrm2017, atd2017 ,srsc.

גם אם אתם כן מתכוונים להשתתף בכנס מסוים, יתכן ותרצו שהעובדים שלכם שנמצאים במשרד, יוכלו לעקוב אחר האירוע, כדי לקבל יותר מידע על המותגים והמודלים החדשים שנמצאים שם בחוץ.

להלן כמה דרכים בהן תוכלו להשתתף בכנסים מבלי להיות שם בפועל, באמצעות טוויטר:

Tweet Archivist

היישום Tweet Archivist מצוין, כיוון שיש מבחר עצום של מטרות שהוא משרת בהצלחה וניתן להשתמש בו באופן קבוע לכל דבר. כפי שהשם מרמז, מדובר בכלי אחסון שמפיק מידע מתוך מסד הנתונים של טוויטר ומארגן אותו בפורמט קל ונוח לקריאה.

היישום מאפשר לכם לקבל מידע לפי שם משתמש בטוויטר, מועד הציוץ שלו ומעמד הפרסום. ניתן גם לבצע התאמות אישיות וסינונים מתקדמים, כדי לקבל בדיוק את מה שאתם צריכים. תוכלו לאתר ציוצים וסרטונים שאנשים העלו לטוויטר מתוך הכנסים עצמם, לפי תאריך ומקום הכנס.

אחת האפשרויות השימושיות ביותר ביישום, היא לראות הוא לראות אילו משפיעי טוויטר כבר השתמשו ב- Hashtag. זוהי דרך מצוינת להרחיב הקשרים שלכם ב- Twitter למבקרים בכנס מסוים, ולדוברי הכנס.

Twitter Archiver

Twitter Archiver היא תכנית עדכון פשוטה שפועלת כמו הרחבה ל- Google Chrome. היא מאפשר לכם לחפש ציוצים לכל hashtag ולשמור את הציוצים המתאימים בגיליון Google. בדרך זו אתם  בסופו של דבר מקבלים גיליון אלקטרוני של Google ממנו תוכלו לחלץ משתמשים שחשובים לכם וציוצים פופולריים בלוכן לקיים אינטראקציה עם משתמשים אחרים, כאלו שנכחו בכנס לדוגמה.

את הגיליון האלקטרוני של Google תוכלו לשתף עם הצוות שלכם או במדיה החברתית ולספק מידע לגביי הכנסים, כמו גם ליצור אינטראקציה עם משתתפים ודוברים בכנס כדי לקבל מהם מידע על הנושאים שדוברו בו.

כל שעליכם לעשות הוא להשתמש במידע מחשבון הטוויטר שלכם ע"י התחברות ללשונית "Addons" של הגיליון האלקטרוני. לאחר מכן, תגדירו ארכיון באמצעות סולמית, כפרמטר.

המידע השימושי שיספק לכם הארכיון: כמה פעמים כל ציוץ קיבל retweeted, האם המשתמש אומת, מהו המיקום של המשתמש, הביו המלא של המשתמש וכן מידע אנליטי. אם לא נוח לכם לעבוד עם גיליון של Google, תוכלו להעביר את המידע לאקסל. תוכלו גם לעבור על הפרופילים בגיליון ולהגדיר רשימה של משתתפים פוטנציאליים  בכנס.

Hooks

Hooks מאפשר לכם להגדיר מעקב אחר Hashtag בטלפון הנייד שלכם, למקרה שתרצו להשתתף בכנס מהדרכים. BestAndroidApps מציעה מדריך טוב להגדרת התראות ניידות באמצעות האפליקציה.

מה לעשות עם אותם כלי טוויטר כדי לקחת חלק בכנסים מרחוק?

צרו קשר עם המשתמשים שצייצו, ברכו, ושאלו שאלות לגבי הכנס. עקבו אחר אנשים שאתם עובדים איתם או שעוסקים בתחום שלכם וצרו עמם אינטראקציה.

סמנו ב- Bookmark ולאחר מכן קראו את התכתובות בטוויטר. דוברים בכנס לעתים קרובות מצייצים קישורים למצגות שלהם, לספרים ולמאמרים. זו ההזדמנות שלכם לקבל את החומר שעלה בכנס, למרות שלא נכחתם בו בפועל.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה