הקשר בין כושר לביצועים

הקשר בין כושר לביצועים

מעסיקים סינגפוריים הבינו שמשתלם להם לתמוך בכושר ובבריאות הגופנית והמנטלית של עובדיהם

שיתוף
כושר וביצועים בעבודה

כושר וביצועים בעבודה

הנה נתונים שבטח לא יפתיעו אתכם: על פי סקר Randstad Workmonitor Q1 2014, נמצא קשר בין כושר לביצועים גבוהים של העובדים. 74% מהעובדים בסינגפור מתפקדים טוב יותר במשרד אם הם מבצעים אימוני כושר או עוסקים בספורט.

הדוח כלל בסך הכול 33 מדינות ונמצא בו ש-61% מתוך 5,265 הסינגפורים שנסקרו, עובדים בארגונים שתומכים באופן פעיל בניסיונם של העובדים לשמור על בריאותם. המיזמים לתמיכה בבריאות כוללים קידום מזון בריא במקום העבודה (48%), מתן גישה לחדר כושר (42%) והקצאת זמן לאימון גופני במהלך שעות העבודה (36%).

על פי הסקר, ל-49% מהעובדים יש מעסיק שתומך מנטלית בשמירה על "כושר מנטלי" בעזרת חיבור אל מאמן (קואוצ'ר) במקום העבודה או אל מנטור. "מעודד לראות שמעסיקים מקדמים באופן פעיל את בריאותם של עובדיהם, בעיקר את הבריאות המנטלית," אמר מייקל סמית' מ-Randstad. "מתן תמיכה לעובדים בסטרס יכול להבטיח שבעיות זוכות להתייחסות לפני שהן יוצאות משליטה. חיבור למנטור עשוי להקל סטרס או אפילו למנוע אותו באמצעות מתן עצות הוגנות, עזרה בקבלת החלטות קשות וחיזוק הביטחון העצמי."

מנהלים פרואקטיביים קוצרים את הפירות

במחקר נמצא גם ש-93% מהעובדים מאמינים שמאזן חיים-עבודה טוב הוא מפתח להבטחת אורח חיים בריא. בנוסף לכך המחקר הראה ש-54% מהעובדים משתמשים באופן מכוון במדרגות בעבודה במקום במעלית על מנת לשמור על כושרם הגופני.

69% מהמעסיקים תומכים בכך שעובדיהם ייקחו לעצמם זמן חופשי מסיבות אישיות. "מנהלים פרואקטיביים שמנהלים את בריאותם המנטלית והגופנית של עובדיהם, ייהנו בסופו של דבר מהתגמול שבכוח עבודה בריא ופורה," אמר מייקל סמית'. "זה בתורו עוזר לצמצם את מספר ימי המחלה, מקצץ בהוצאות הבריאות, מפחית את שיעור תחלופת העובדים ומחזקת את השורה התחתונה של הארגון."

כנס wellbeing – רווחת העובדים – ב-9/7 וללא עלות! לחצו כאן לפרטים נוספים

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה