הצד האנושי של אימוץ הטכנולוגיה

הצד האנושי של אימוץ הטכנולוגיה

למרות שאנו חיים במציאות משתנה ומתקדמת מבחינה טכנולוגית, לא כולם במקום העבודה מאמצים את הטכנולוגיה הזו במידה שווה

שיתוף
אימוץ טכנולוגיה

אימוץ טכנולוגיה

במקום העבודה ישנם עובדים מדורות שונים, מאוכלוסיות שונות, ובעלי קשיים שונים, ולא כולם נולדו עם אוריינטציה טכנולוגית מובנית.

כיצד אם כך, תוכלו לשכנע את הצוותים שלכם לאמץ את הטכנולוגיות החדשות מבלי להתנגד להן?

הצד האנושי של אימוץ הטכנולוגיה חשוב להבנה ולניהול, והוא יכול לסייע לאנשי משאבי האנוש של היום להיות מוצלחים יותר בשוק הנוכחי תלוי הטכנולוגיה.

ראשית, בניית אמון

יש בהחלט קצת חשש כשמדובר באימוץ טכנולוגיה חדשה. אנשים מאמינים שרובוטים או בינה מלאכותית (AI) ייקחו את העבודות שלהם בהמשך, מה שהופך רבים מהאנשים למתנגדי טכנולוגיה מתקדמת. טכנולוגית למידה לא תמיד פשוטה להבנה ועשויה להיראות מפחידה על פני השטח.

העובדים צריכים להבין איך הטכנולוגיה יכולה לסייע להם לשפר את הפרודוקטיביות ולהקל על עבודתם מבלי לאיים עליהם. כדי לעזור לעובדים שלך בכך, עליך להראות להם את כל הדרכים בהם הטכנולוגיה עובדת עבורם ולא להפך. חשוב לייעל את התקשורת, ואפילו לתת לאנשים את החופש לעבוד מהבית כדי להראות להם את היתרונות.

שלבו טכנולוגיה בהדרגה

חלק מצוות שלך עשוי להסס בלמידת המיומנויות החדשות הנדרשות לשינוי דיגיטלי בתוך הארגון. התחילו לאט ובהדרגה, אולי ע"י החדרת אפליקציה או שתיים למכשירים הניידים שלהם (בהסכמה), כדי שהעובדים ייווכחו ביתרונותיהן ויהיו קלים יותר לשכנוע בהמשך לגבי תכנות נוספות.

לפני המעבר ל- chatbots מבוססי AI וטכנולוגיות מתוחכמות נוספות, התחילו בטכנולוגיות פשוטות יותר שיקלו על ההסתגלות.

שימוש במערכת אינטרא-נט כמו Igloo Software, יעד דיגיטלי שמחבר בין ארגונים שלמים, יכול להפיג חלק מהבלבול שמגיע לעתים קרובות מעובדים המשתמשים ביישומים שונים ובפתרונות שונים. Igloo
משתלב עם היישומים של העובדים שלך. הוא מציע גם חבילת כלים משלו לתקשורת, שיתוף פעולה ואחסון קבצים.

העובדים יכולים לגשת לאינטראנט מכל מכשיר המחובר לאינטרנט, ממחשב העבודה שלהם דרך הטאבלטים והטלפונים החכמים. שימוש בפורטל מרכזי עשוי לעודד את הצוותים שלך ללמוד ולאמץ טכנולוגיה בקצב שלהם, במיוחד כאשר הם רואים את האפשרויות הנרחבות בתוך הפתרון.

ספקו לעובדים אפשרויות שונות בטכנולוגיה בה הם משתמשים

מתן אפשרויות לאנשים כשמדובר באימוץ טכנולוגיה יכול לקצר את עקומת הלמידה, אך שימוש ביישומים רבים ושונים יכול גם ליצור מגבלות דיגיטליות בתוך הארגון שלך, כמו גם תאימות בעיות אבטחה. לכן כדאי לחקור פתרונות תוכנה המאפשרים אינטגרציה חלקה של אפליקציות של צד שלישי, כמו גם יישומים ווידג'טים המאפשרים לעובדים שלכם לגשת לפתרונות מרובים באמצעות ממשק משתמש אחד מכל מקום שבו הם עובדים, בין אם זה בבית, בטיסה, או במשרד.

יעדו זמן תרגול

זה נורמלי להיות מתוסכל באימוץ טכנולוגיה חדשה ומרכבת, לכן אם העובדים צריכים לקחת את הזמן וללמוד אותה לאט – זה בסדר גמור. עליכם להקל על העובדים ולקחת מהחובות הרגילות שלהם כדי לספק להם זמן ללמוד יישומים חדש. תכנן את זרימת העבודה על ידי התאמת מועדים לתרגול ואימוץ טכנולוגיה, והציע אמצעים שונים של למידה, כולל הדרכה עצמית מונחית באמצעות הדרכות וידאו או חומר כתוב.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה