המכשולים העומדים בפני הגיוס המהיר

המכשולים העומדים בפני הגיוס המהיר

הגורמים לעיכוב בגיוסים והאטת תהליכי הגיוס שיש לטפל בהם

שיתוף
תהליך גיוס מהיר

תהליך גיוס מהיר

בשוק הכישרונות המוצפים של היום, מועמדים מוכשרים לא מחכים לעבודה. המועמדים הפכו להיות הביקוש בניגוד לעבר, כאשר מקומות העבודה היוו את הביקוש עבור המועמדים.

כדי לגייס היטב על המגייסים להיות גמישים וממוקדים במועמדים הטובים ביותר ובזמן הנכון לנקוט פעולה בטרם יהיה מאוחר מדי.

סקר CEB שסקר 900 מגייסים ו -6,000 מנהלי גיוס מצא, כי הזמן למלא משרה גדל ב 50% משנת 2010. כיום זה לוקח 26 ימי עסקים נוספים למלא תפקיד מאשר בשנת 2010. עלות המשרות הפנויות שטרם מולאו 500 דולר למשרה ליום בממוצע ויש הפסד של 22,000 דולר למשרה לאחר 44 ימים נוספים. ניתן בהחלט לומר שגיוס איטי יותר מגדיל את הסיכון של אובדן הכישרונות ובזבוז עלויות ניכר.

מדוע אם כך, לא מגייסים מהר יותר?

סקר הגיוס האחרון של SHRM מצא כי הזמן הממוצע למילוי משרה הוא 41 יום. אבל עם נפח גיוס גדל מידי שנה, המועמדים המוכשרים נשארים "פנויים" לגיוס רק 10 ימים. צוותי גיוס נמצאים תחת לחץ כדי לצמצם את הזמן שלהם למלא משרות וחברות צריכות להיות מהירות וזריזות כדי להבטיח את גיוס הכישרון הטוב ביותר. חלון ההזדמנויות של המגייסים בשוק כלכלי חזק זה ממשיך להתכווץ.

מהם המכשולים העומדים בפני הגיוס המהיר?

מחקרים הראו כי קורות חיים נמצאים זמן ארוך מאוד תחת ביקורת מנהל הגיוס במהלך תהליך ההעסקה. זיהוי צווארי בקבוק פוטנציאליים כגון זה, מקלים על בניית מקרה עסקי לצורך ביצוע שינויים חיוביים בתהליך המיון והתקשורת עם מועמדים.

הסיבות לעיכוב יכולות לכלול:

יותר מדי מועמדים. מהירות הגיוס היא החשובה ביותר כאשר אתה מתחרה נגד חברות אחרות ולכן עליך לגייס עובדים מהר, כי אם לא, חברות אחרות שנמצאות בתחרות ייקחו אותם ממך.

מגייסים שאינם ברורים בציפיות שלהם. עבור מעסיקים, צוואר הבקבוק הגדול ביותר בתהליך גיוס הוא לא עם המועמד אלא טמון במנהל הגיוס והזמן שהם לוקח עם המועמדים כאשר הציפיות לא ברורות מראש. זה יכול להיפתר על ידי יצירת תהליך פורמלי קבוע עם לוחות זמנים מציאותיים שיש לעמוד בהם.

תזמון. תהליך ההעסקה יכול להיות מותאם, אך בעלי העניין חייבים להיות מסוגלים לעבוד עם ציפיות סבירות. קיצור זמן לא צריך להקריב את איכות הגיוס. מחזורי גיוס קצרים מספקים למנהלי הגיוס את הכישרון הנחוץ להם באופן מידי. זה גם עוזר להם להבין אם הם עצמם גורמים לעיכובים בתהליך גיוס.

תקצוב. עלות הגיוס היא מדד שיש לראות בהקשר עם ערכי גיוס אחרים, שכן היא יכולה להשתנות במידה ניכרת מתפקיד אחד לאחר. לדוגמה, עלות הגיוס עבור משרה בכירה תהיה שונה באופן דרסטי מגיוס עובד זוטר. חשוב גם להבין מה גורם לעלות גיוס גבוהה (כגון זמן ארוך למילוי המשרה) ולטפל בבעיות אלו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה