ההסתדרות: התנהגות הנהלת הוט מזכירה משטרים אפלים

ההסתדרות: התנהגות הנהלת הוט מזכירה משטרים אפלים

כ-20 טכנאי "הוט טלקום" קיבלו שימועים לפני פיטורים לאחר השתתפותם בהפגנה. ההסתדרות: מדובר במסכת לחצים שמטרתם לפורר את התאגדות העובדים

שיתוף
הפגנת טכנאי הוט

כ-20 טכנאי "הוט טלקום" קיבלו הבוקר שימועים לפני פיטורים, זאת לאחר שכ-40 מטכנאי החברה קיימו הבוקר הפגנת מחאה מול הנהלת החברה, במהלכה שברו טלוויזיות וקראו לחברי ההנהלה "לצאת מהקופסה".

לדברי נציגי העובדים, ההנהלה הודיעה להם טלפונית כי הם מוזמנים לשימועים לפני פיטורים וכן נאמר להם כי אסור להם לעשות שימוש ברכבי החברה ובניידים לפעילות ארגונית.

מההסתדרות נמסר כי הנהלת הוט מסרבת להכיר בוועד עובדי הטכנאים כנציגות רשמית של העובדים ובנוסף, מנכ"ל החברה מנסה לכנס קבוצות עובדים על מנת לדון איתם על שיפור בתנאי עבודתם ללא מעורבות ההסתדרות במטרה שיבטלו את חברותם בארגון העובדים.

"הנהלת הוט מתנהגת כמו במשטרים האפלים בהיותה פוגעת בחופש הביטוי ובחופש ההתארגנות. מדובר בטרור תעסוקתי של ממש ולא נוכל לשתוק עליו", אמרה חינטל סוויסה, מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים.

לטענת סוויסה, "מדובר בהמשך של מסכת לחצים שמטרתם לפורר את התאגדות העובדים. לא יכול להיות שמיד לאחר ההפגנה שנעשתה בדרך לגיטימית, נוקטת ההנהלה באקט כל כך קיצוני ומזמינה אותם לשימועים לפני פיטורים".

יו"ר ועד העובדים, יעקב ברזובסקי, הזהיר כי "ההפגנה הבוקר זו יריית הפתיחה. על ההנהלה להבין שהעובדים שלה אינם עבדים חסרי זכויות, והם רוצים ביטחון תעסוקתי במסגרת הסכם קיבוצי. אין אנו רוצים להמשיך לעבוד תוך החשש המתמיד של הרעת תנאים מחד ופיטורים והעברה על ידי חברה קבלנית מאידך".

הוט מורכבת מ"הוט מערכות תקשורת" אשר בה מועסקים נציגי השירות והמכירה ומחברת "הוט טלקום" – המעסיקה את טכנאי הטלוויזיה והאינטרנט של החברה. זכור, כ- 700 טכנאי הוט טלקום, התארגנו לאחרונה בהסתדרות על רקע הרעה בתנאי העסקתם בחברה בשנים האחרונות. בין היתר נטען כי ההנהלה החליטה באופן חד צדדי על שינוי בשיטת התגמול וכי התשלום עבור השעות נוספות הוא גלובאלי. בנוסף, העובדים חוששים כי בקרוב יפוטרו מהחברה ויעברו לעבוד במסגרת חברה קבלנית.

מחברת הוט לא נתקבלה תגובה.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה