שיתוף

כמעט כל הארגונים כיום נאבקים באופן תמידי בקונספט הפרודוקטיביות. הפרודוקטיביות של העובדים נבחנת כל הזמן, ומקביל נבחנות ומיושמות דרכים להגביר אותה ולשפר את התפוקה של העובדים.

אך פעמים רבות, העובדים והמנהלים עצמם הם אלו שמחבלים בפרודוקטיביות שלהם בשל עבודה מוגברת, חוסר מנוחה וסדר עדיפויות שגוי.

האם אתה מחבל בפרודוקטיביות של עצמך? להלן כמה דרכים לבדוק זאת:

לא מספיק מנוחה

האם אתה שורף את אנרגיית המנוחה של הלילה? האם אתה מתעורר מוקדם מדי כדי לנסות לסחוט שעות פרודוקטיביות יותר במהלך היום?.

למרות שהכוונות שלך טובות, אתה עלול להזיק לפרודוקטיביות שלך יותר ממה שאתה מסייע, ע"י קיצוץ בשעות שינה יקרות. אי-קבלת מנוחה מספקת, מפחיתה את יכולת הריכוז ששימור המידע שלך, מייצרת תנודות במצב הרוח ומקשות על ההתמודדות עם בעיות ואתגרים.

כדי לייצר ביצועים טובים יותר כאשר אתה מאחורי שולחן העבודה, זה הכרחי שתיתן לגוף שלך מנוחה מספקת והזדמנות להתרעננות וחידוש אנרגיות שיועילו ביום למחרת. שינה טובה תהפוך אותך לפרודוקטיבי יותר במידה משמעותית.

לעשות הכל בעצמך

כמנהל או בכיר בצוות, זה מפתה לנסות לעבוד על הכל לבד. אתה אוהב ללמוד ולהתפתח, אתה אוהב להבין מה קורה בפרויקטים וכיצד לייעל אותם ולמרות שאלו תכונות טובות, הם לא אידאליות כשמדובר בפרודוקטיביות האישית שלך.
כמנהיג, זה תלוי בך כדי לקבוע אילו משימות עדיף להאציל על העובדים, כדי שלא תעשה את הכל בעצמך. חשוב להקפיד להסיר את הכובעים שגורמים לך להאט ולבצע גרוע, ולמסור אותם למישהו אחר שמומחה בתחום מסוים, קח שלא תחסל את כל האנרגיות שלך במספר שעות.

אובססיה לגבי הנושאים הלא נכונים

כל פרויקט מורכב מאלפי פרטים זעירים ואם אתה מנסה להיות פרפקציוניסט ולהבטיח שכל פרט קטן בפרויקט יבוצע באופן מושלם ומידת הגימור האופטימלית, זה יפגע ברמת הפרודוקטיביות שלך.

חשוב לתעדף כל משימה וכל בעיה בפרויקט. לפעמים, הבעיות שאתה אובססיבי לגביהם לא רלוונטיות להצלחת הפרויקט כפי שאתה עשוי לחשוב. במקרים כאלו, אמץ באהדה את חוסר השלמות, כך שתוכל למקד את תשומת הלב שלך בפרטים החשובים.

מיצוי הפגישות

כאשר אתה נפגש עם הצוות או הלקוח, המטרה היא להעביר את המחט קדימה בנושאים ספציפיים, כך שתוכל להישאר פרודוקטיבי. עם זאת, אנשים רבים סוגרים רק באופן חלקי את ראשי הפרקים של המשימות וכאשר הם יוצאים מהפגישה חסר להם חומר רב. ואז, כאשר הם מתכנסים מחדש, הם פותחים את הפרק בחזרה ומתחילים מחדש את מה שכבר נדון.

פגישות עבודה יכולות להיות גורם מכריע בפגיעה בפרודוקטיביות. חשוב לעשות מאמץ לנצל כל פגישה עד תומה ולהפיק ממנה את כל מה שתוכנן, כדי שלא לקיים פגישות חוזרות על אותם נושאים.

אם כבר מדברים על פגישות, באיזו תדירות אתם עורכים פגישות צוות? למרות שזמן פנים אל פנים יכול להיות פרודוקטיבי, יותר מדי פגישות מעכב את העבודה שלכם בפועל. למד כיצד לומר לא לפגישות. לתזמן אותן במרווחים סבירים ולפרקי זמן קצרים יותר ולא לקבוע פגישות תכופות מידי.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה