דרושים במשאבי אנוש – עיריית ראשון לציון

דרושים במשאבי אנוש – עיריית ראשון לציון

עיריית ראשון לציון פירסמה מכרז למשרת מנהל\ת משאבי אנוש ושכר. פרטים מלאים על המשרה ודרכי הגשת מועמדות בפנים!

שיתוף
לוגו עיריית ראשון לציון

עיריית ראשון לציון, כמו גופים ציבוריים נוספים, מפרסמת את מכרזי כוח האדם – מודעות דרושים – באתרה – במגוון רחב של תפקידים. כעת פרסמה העירייה מכרז לתפקיד מנהל\ת משאבי אנוש ושכר.


צפייה בכלל המשרות המתפרסמות ומעודכנות באתר עיריית עיריית ראשון לציון ניתן לגשת בקישור זה!


לעיריית ראשון לציון דרוש\ה מנהל\ת משאבי אנוש

פירוט: מנהל\ת משאבי אנוש ושכר סקטוריאלי (רפרנט) מכרז מס' 85/2019 לעבודה בעיריית ראשון לציון.

היקף משרה: משרה מלאה.

תיאור המשרה:

  • אחריות ליישם ולפקח על ביצועם של תנאי העסקה, תנאי שכר להם זכאים העובדים מרגע קליטתם ועד יציאתם לפרישה, כולל חישוב והנפקת טפסי 161 וחישוב פדיון ימי מחלה.
  • סיוע בתהליכי הבנייה ועדכון של המבנה הארגוני של המינהל שבתחום הטיפול של התפקיד.
  • בדיקה ומעקב אחרי תקני משאבי אנוש ואחריות לשיבוץ עובדים במשרות בכפוף לתקינה.
  • מעקב אחר מערך הנוכחות של העובדים ועדכון שוטף של הנתונים.
  • הכנת שכר לעובדים.
  • אחריות על יישום הסכמי שכר ועבודה המקומיים והארציים לעובדים, לרבות שינויים בתנאי ההעסקה ושכר.
  • ניהול תיקי עובדים, כולל אחריות על תיעוד ושימור הידע.
  • הענקת מידע ומענה מקצועי בתחומים שבאחריות נושא\ת התפקיד.
  • הענקת מענה למאפיינים הייחודים ופרויקטים נקודתיים של כל מינהל.
  • ביצוע כל מטלה נוספת שתידרש על ידי הממונה.

דרישות התפקיד:

  • בעל\ת תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, לרבות על פי הכללים בחוזר מנכ"ל משרד הפנים 4/2011 לעניין דרישות תואר אקדמי, חוזר מס' 1/2014 לעניין טכנאי או הנדסאי מוסמך, וחוזר מנכ"ל 5/2016 לעניין הכרה בהשכלה תורנית, וכן תעודת חשב שכר המוכרת על ידי לשכת רואי החשבון ומשרד הכלכלה.
  • ניסיון של ארבע שנים לפחות בתחום חשבות שכר או משאבי אנוש, עדיפות תינתן למועמד\ת בעל\ת ניסיון ברשות מקומית.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם מערכות ממוחשבות בתחום השכר.
  • המועמד\ת נדרש\ת לצרף תיעוד מפורט להוכחת עמידתו\עמידתה בדרישות התפקיד.

השכלה והתמחויות נדרשות:

  • 3-25 שנות ניסיון בניהול משאבי אנוש – יתרון.
  • תואר ראשון בחשבונאות – יתרון.
  • תואר ראשון בחשבונאות וניהול – יתרון.
  • 3-25 שנות ניסיון בחשבונאות וכספים.
  • ידע במחשבים: Office – חובה.

מיומנויות נדרשות:

  • יחסי אנוש טובים.
  • הענקת שירות.
  • חוש טכנולוגי (טוב\ה במחשבים \ גאדג'טים).
  • דייקנות וערנות לפרטים.

המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

ניתן להגיש מועמדות גם דרך האתר של לשכת התעסוקה 


 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה