דרושים במשאבי אנוש – יבמ

דרושים במשאבי אנוש – יבמ

שיתוף
יבמ לוגו

יבמ בישראל חוגגת 70 שנים של טכנולוגיה, חדשנות והצלחה. החברה כותבת באתרה כי הצוות של IBM Corporate Headquarters  מייצג מגוון של פונקציות, לרבות שיווק, כספים, מחלקה משפטית, תפעול, משאבי אנוש ועוד.

כולם פועלים יחד כדי לפתור חלק מהבעיות המורכבות ביותר בעולם, לסייע ללקוחותינו להגיע להצלחות ולבנות עבור עובדי יבמ, סביבות עבודה הפועלות בשיתוף פעולה.

אם אתם\אתן רוצים\רוצות להיות מעורבים\מעורבות בעבודה שבאמת משנה את העולם, ולעסוק בקריירה מדהימה תוך מגוון הזדמנויות פיתוח שבו תוכלו לגלות את הלהט שלכם\שלכן, אם אתם\אתן מחפשים\ות תרבות של פתיחות, שיתוף פעולה ואמון שבו לכל אחד יש קול, יבמ עשויה להיות אתגר הבא בקריירה שלכם\שלכן.

החברה קוראת למועמדים ומועמדות להצטרף אליה, לאו דווקא כדי לעשות משהו טוב, אלא בעיקר לנסות דברים שמעולם לא חשבתם\חשבתן עליהם.


ליבמ ישראל דרוש\ה מנהל\ת רכישת כישרונות – Talent Acquisition Manager

מיקום גיאוגרפי של המשרה: פתח תקווה

תיאור המשרה:

  • אם את\ה מוכנ\ה לבנות את כוח העבודה של יבמ, כמקצוענ\ית גיוס, תוכל\י למלא תפקיד אינטגרלי כנקודת המגע העיקרית של המועמדים ומנהלי הגיוס, המנחה אותם באמצעות מחזור החיים המלא של הגיוס.
  • בתפקיד זה העבודה היא עם צוות תוך שימוש בגישות החדשניות ביותר למשיכת מועמדים, לחיזוי, לבחירת המועמדים, לביצוע ראיונות, להצעה ולסגירת חוזה.
  • נושא\ת המשרה י\תמצא את האנשים הטובים ביותר לביצוע העבודה וסיוע לעיצוב עתיד החברה.
  • נושא\ת המשרה י\תצטרף אל קבוצה של מנהלי גיוס מנוסים, המעניקים תמיכה ליחידות העסקיות השונות בכל יחידות החברה בארץ, עבודה בסביבה גלובלית, דינמית ומרגשת.
  • יום העבודה בתפקיד זה הוא יום קדחתני ומאתגר, אבל העבודה היא חשובה מאוד ובעלת ערך עבור הארגון.

תחומי האחריות במשרה:

  • להוביל, לפקח, להעריך ולהנחות את כל חברי צוות הגיוס, כולל הענקת תמיכה באתגרים היומיומיים ובצווארי בקבוק.
  • לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלי ה-HRBP כדי לתכנן ביעילות את אסטרטגית תהליך ההעסקה ולמשוך את מיטב הכישרונות.
  • לנהל ולאזן את עומס העבודה של הצוות, ולהקצות משימות ומשאבים בהתאם לצרכים העסקיים.
  • להוביל את הצוות הקבוע כולל פגישות אחד על אחד.
  • כל הזמן לחנך ולהניע את הצוותים בנושא של רכישת מיומנויות רלוונטיות ורכישת ידע לביצוע גיוס באיכות גבוהה.
  • להוביל יוזמות בנושא מיתוג מעסיק.
  • להוביל את נושא מגוון תעסוקתי ויוזמות, לרבות חינוך העובדים בנושא מגוון תעסוקתי והגדלת המודעות ברחבי העסק שמירה על שותפויות חיצוניות.
  • לנקוט צעדים כדי להבטיח חווית מועמד חיובית באמצעות תהליך הגיוס, כמו גם חווית עובדים חדשים חיובית במהלך הליך הקליטה.
  • ארגון והשתתפות בירידי קריירה, מרכזי הערכה ואירועים אחרים
  • אימוץ טכנולוגיות וכלים חדשים.
  • יישום תהליכים וקווים מנחים גלובליים, תוך התאמתם לצרכים ולדרישות המקומיות.

דרישות התפקיד:

  • לפחות שלוש שנות ניסיון מוכח בתפקיד מנהל\ת רכש כישרונות.
  • תואר BA / MA במינהל עסקים, משאבי אנוש או תחום קשור.
  • ניסיון בצוות גיוס מוביל בסביבת ניהול מטריציונית.
  • ידע מעמיק של מחזור גיוס מלא, כולל סורסינג וטכניקות מיתוג המעסיק.
  • ניסיון במגוון שיטות וטכניקות בחירה.
  • ניסיון עם כלי שיווק וגיוס.
  • מנהיג\ה טבעי\ת, הוגה אסטרטגי\ת בעל\ת כישורי פתרון בעיות.
  • בעל\ת יכולת לקחת אחריות על הביצועים שלך ולהתגאות בהם ובהשפעה על ההצלחה של החברה.
  • שחקנ\ית צוות חזק\ה.
  • אנגלית שוטפת.
  • ניסיון ניהולי בתאגיד העולמי: יתרון.

ניסיון מקצועי וטכני נדרש:

  • ניסיון מקצועי בנושא רכישת כישרונות.
  • יתרון למנהל\ת ת"א.
  • ניסיון בצוות גיוס מוביל בסביבת ניהול מטריציונית.
  • ידיעה מעמיקה של מחזור גיוס מלא, כולל טכניקות של מיתוג מעסיק.
  • הבנת שיטות וטכניקות של בחירת מועמדים.
  • ניסיון עם כלי שיווק גיוס.
  • מנהיג\ה, בעל\ת חשיבה אסטרטגית וכישורים לפתרון בעיות.
  • בעל\ת תחושת אחריות על הביצועים שלך, גאווה בהם ובהשפעה על הצלחת החברה.
  • שחקנ\ית צוות.

יתרונות התפקיד ביבמ:

  • הזדמנות לעבוד עם קבוצה של אנשי משאבי אנוש בסביבה גלובלית.
  • חשיפה לשימוש בגישות חדשניות כדי למשוך, לבצע סורסינג, לבחור, לראיין ולקלוט עובדים חדשים, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.
  • השתתפות בתהליכים מעניינים ובפרויקטים מרגשים שיעשירו את החוויה שלכם.
  • אנחנו נאתגר אתכם לחשוב מחוץ לקופסה ולהמציא רעיונות יצירתיים.
  • נושא\ת התפקיד י\תקבל תמיכה בתהליך הלמידה המתמשך ובפיתוח הקריירה שלו\שלה.

המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

ניתן להגיש מועמדות למשרה דרך דף החברה ב-GLASSDOOR !

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה