כמה עובדות חדשות על העובדים החדשים

כמה עובדות חדשות על העובדים החדשים

דור המילניום כבר ילדים גדולים. הם אפילו הולכים לעבודה ובקרוב הם יהוו את הרוב בשוק העבודה. אז ממש על קצה המזלג, מה אנחנו צריכים לדעת עליהם?

שיתוף
דור המילניום

הם כבר לא הצעירים, דור העתיד והם כבר בטח שלא מיעוט. דור המילניום מהווה כוח עבודה משמעותי ובטווח של עשר שנים הם יהיו הרוב. אז אם אתם עדיין לא מכירים אותם ולא מבינים את המאפיינים הייחודיים שלהם בתור עובדים, זה הזמן להשלים פערים.

אתר משאבי אנוש Recruitment Buzz מציג נתונים עדכניים על דור המילניום ביחס לדורות האחרים הפועלים כיום בשוק העבודה:

עובדי המילניום עוזבים לפני שהספקתם לספור עד שלוש (שנים). משך העסקה הממוצעת של עובד מדור המילניום הוא 3 שנים במקום אחד שזה פחות משליש מתקופת העסקה של עובד מגיל 50 ומעלה.

עובדי המילניום הם דור של דורשי עבודה פאסיבים. עובדי דור המילניום אינם פחות מרוצים בעבודה, על פי סקר שביעות רצון עובדים (82% מבני דור המילניום מרוצים בעבודתם לעומת 83% מקרב שאר הדורות), הם פשוט פתוחים יותר לרעיון של שינויים. כפועל יוצא מכך:

1. כ-84% מקרב עובדי המילניום רוצים או מוכנים לשוחח על תפקיד אחר עם מנהל גיוס או צייד ראשים בזמן שיש להם עבודה מסודרת וקבועה.
2. כ-4% מעדכנים את קורות החיים שלהם ומשפצרים אותם בתדירות קבועה בזמן שהם עובדים בארגון.
3. כ-36% מקרב העובדים בודקים מודעות דרושים במקביל לעבודתם.
4. כ-44% מעדכנים את הפרופיל שלהם בלינקדאין, כך שיהיה למגייסים קל יותר לאתר אותם ולהציע להם משרות רלוונטיות.

עובדי דור המילניום הם מחפשים אקטיביים. 36% מקרב עובדי המילניום מחפשים, באופן אקטיבי, עבודה חדשה בזמן שיש להם עבודה וזאת לעומת רק כ-26% מקרב העובדים המבוגרים יותר במשק.

עובדי דור המילניום מחפשים עבודה און-ליין. האינטרנט הוא אזור הנוחות של מי שגדלו לתוך עולם דיגיטלי. לכן, זה לגמרי לא מפתיע שכ-72% מקרב עובדי דור המילניום המחפשים עבודות, פונים לרשת בחיפוש אחר משרות (לוחות דרושים, אתרי קריירה, רשתות חברתיות מקצועיות וכיו"ב).

עובדי דור המילניום מחפשים הזדמנויות בסמארטפון. מקרב בני דור המילניום המחפשים משרות באינטרנט, כ-72% עושים שימוש בטלפון החכם וזאת לעומת רק 63% בקרב העובדים המבוגרים יותר.

המפגש הבינאישי פנים-אל-פנים מכריע. למרות שהם עשו יותר מאמצים לפנות אליכם באמצעים דיגיטליים עד כה, בני דור המילניום מושפעים מאוד מהראיון הפרונטלי. כ-78% מקרב עובדי המילניום מגבשים החלטה (שלעתים כוללת הסרת מועמדות ואף בחירה שלא לפנות יותר אל הארגון או אל חברת ההשמה) על סמך הראיון הפרונטלי הראשון.

בני דור המילניום מעדיפים שתשלחו להם חומר במייל. את האינטראקציה שלהם עם המגייסים בני דור המילניום מעדיפים לבצע בהתכתבות. 92% רוצים שתפנו אליהם באמצעות דוא"ל, 79% רוצים שתפנו אליהם בלינקדאין, 54% רוצים שתתקשרו אליהם ורק 33% רוצים לשמוע מכם באמצעות מסרון SMS.

בני דור המילניום יודעים לקבל "לא" כתשובה אבל הם "כן" רוצים לדעת למה. כ-95% מקרב עובדי המילניום רוצים לשמוע מכם שהם לא התקבלו והם רוצים לדעת למה, על מנת להגדיל את הסיכויים שלהם בפעם הבאה.

בני דור המילניום רוצים לדעת 3 דברים – על ההתחלה. באינטראקציה הראשונה עם עובדי דור המילניום (לאחר ששלחו קורות חיים או פנו אליכם בלינקדאין לדוגמה), הם לא רוצים שתספרו להם עליכם, על הארגון ועל המוצר או השירות המצוין שלכם… הם לא רוצים לשמוע על התרבות הארגונית או על מסלול הגיוס שתכננתם עבורם… הם רוצים לדעת 3 דברים עיקריים: 1. מהם תחומי האחריות בתפקיד. 2. מדוע פניתם אליהם לתפקיד. 3. על איזו חבילת שכר והטבות מדובר.
.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה