זו ההזדמנות להשפיע על הבריאות של עובדי המילניום!

זו ההזדמנות להשפיע על הבריאות של עובדי המילניום!

מחקר חדש שנערך בארה"ב מראה כי הסיכוי לרתום את בני דור המילניום לתוכניות בריאות בארגון גבוה יותר משאר הדורות

שיתוף
בריאות עובדי המילניום

על פי תוצאות מחקר חדש, המבוסס על סקר שבו השתתפו 2,700 עובדים בארה"ב, למחלקת משאבי אנוש יש סיכוי גבוה יותר לקדם תכניות בריאות עובדים ככל שאחוז המועסקים בקרב בני דור המילניום גדול יותר.

על פי המחקר, שבוצע על ידי חברת Aon Hewitt, כ-53% מקרב עובדי דור המילניום מקבלים את הרעיון שהמנהלים שלהם ומנהלי משאבי אנוש בארגון לוקחים חלק בעיצוב תוכנית בריאות עבורם. מקרב דור ה-X רק 47% מקרב העובדים פתוחים לרעיון ורק 41% מקרב דור הבייבי בומרס מוכנים לראות בחברי ההנהלה ובמנהלי משאבי אנוש כמי שאחראים על בריאותם ורווחתם.

המחקר התייחס למוכנות של עובדים לקבל את תפקידו של המנהל האישי ומנהל משאבי אנוש כמי שמוביל תכניות לקידום הבריאות במקום העבודה שבמסגרתן מושם דגש על נושאים כגון: תזונה בריאה, התעמלות גופנית, גמילה מעישון וניקוטין, הפגת מתחים ולחצים וכיו"ב.

תוצאות המחקר לא מפתיעות את טום דוונפורט, יועץ בכיר בחברת הייעוץ Towers Watson בסן פרנסיסקו. לדברי דוונפורט: "תוצאות המחקר מתיישבות בהלימה עם מה שידוע לנו פחות או יותר על בני דור המילניום. אנו מזהים דפוס של דור שמרגיש יותר בנוח לשתף ופחות חושש לפרטיותו".

מהמחקר עולה כי למנהלים בארגון ובפרט למנהלי משאבי אנוש יש חלון הזדמנות אדיר לקדם תכניות בריאות ארוכות טווח. זאת במטרה לשפר את איכות החיים של העובדים למען הגברת הפרודוקטיביות שלהם, צמצום ימי מחלה והוזלת עלות הביטוח הרפואי לכל עובד. יחד עם זאת, המעורבות בתחום בריאות העובדים בקרב דור המילניום צריכה להיות שונה ומותאמת ספציפית לדור זה.

בני דור המילניום פתוחים יותר לרעיון לפיו הארגון לוקח אחריות אקטיבית על הבריאות שלו (פיזית ומנטלית) ומסייע לו לעצב ולשמר סגנון חיים בריא יותר. עם זאת, בני דור המילניום מצפים שהארגון יתמוך בהם באמצעות עידוד, הוקרה, דוגמה אישית של מנהלים (שלקוחים אף הם חלק בתהליכים) וכן על ידי כך שהארגון יפעל באופן מעשי לאפשר איזון בית-משפחה.

בני דור המילניום רוצים את לראות את הדברים הללו בתוכנית הבריאות ולא מאפיינים "מיושנים" של תכניות בריאות הכוללות בדיקות דם, בדיקות דופק, צילומים, סריקות והפצת מידע על מחלות כרוניות ועל דרכי מניעה וטיפולים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה