במקום מעורבות: זה הזמן לנתק את העובדים

במקום מעורבות: זה הזמן לנתק את העובדים

עובדים זקוקים להתנתקות מהמשרד לצורך התרעננות, טעינת אנרגיה וחזרה לעבודה עם כוחות מחודשים

שיתוף
התנתקות מהמשרד

התנתקות מהמשרד

כולם מדברים על מעורבות עובדים אך גם עובדים שכבר מעורבים, שבעי רצון ופרודוקטיביים, זקוקים להפסקות של התנתקות מהמשרד.

מעסיקים רבים ברחבי העולם כבר השכילו להבין שאחת הדרכים הטובות לשימור העובדים ושמירה על המוטיבציה שלהם לעבודה היא לייצר אירועי התנתקות ייעודיים לעובדים כך שההתנתקות והחזרה למשרד תהיינה מבוקרות.

אחד היתרונות העיקריים של התנתקות מהסביבה המשרדית הוא היעדר הסחות דעת המתרחשות בסביבה זו. קביעת המטרות של אירוע ההתנתקות יאפשר לכם להתחיל ליצור את האג'נדה שלכם ואת שיטת העבודה תוך הבטחת פרודוקטיביות אופטימלית בסביבת ההתנקות שלכם.

מתכננים אירוע התנתקות מהמשרד? כך תעשו זאת נכון

קביעת היעדים

בתחילת תהליך התכנון, רשום את היעדים שברצונך להשיג בעת ההתנתקות. זה יכול לכלול סקירה של הביצועים של העסק, הגדרת מטרות לשנה הקרובה, סיעורי מוחות להעלאת רעיונות חדשים ויצירת תחושה של אחווה כדי לחזק את הצוות. בנוסף למטרות מאקרו אלו, הסביבה המרעננת תאפשר ליצור תוצאות ספציפיות שאתם רוצים רוצה להשיג על ידי מפגש בנפרד עם המשתתפים העיקריים כדי לשוחח על הבעיות שהם רוצים להתייחס להן, ולספק פתרונות משותפים.

צרו את סדר היום

סדר היום עבור הפעילות החוץ משרדית, צריך לכלול יותר מאשר רשימה פשוטה של אירועים, מיקומים ושעות. תנו לכל מציג את סדר היום עבור המצגת שלו הכולל את אופן ההצגה, החומרים והציוד הנדרש לו וכן את לוח הזמנים. לדוגמה, מגיש אחד ירצה ליצור סקר או חידון שהמשתתפים יקבלו בתחילת הפגישה, ולאחר מכן ידונו כקבוצה. מגיש אחר ירצה לעיין בנתונים היסטוריים ובהערכות של השנה הבאה באמצעות מצגת PowerPoint. ראש מחלקה יכול להציע שכל אחד מחברי הצוות יספקו סקירה קצרה על האתגרים שלהם והצעות לשיפור. הכל צריך להיות מוכן ומתואם מראש בהתאם ללוח הזמנים.

אירועי סיום היום

ברגע שיש לך את כל התכנון והמידע ליום ההתנתקות מהמשרד, חשוב לבדוק את כל מסלול היום כולל מה יהיה בסופו. לדוגמה: תכנון ארוחת ערב במסעדה, בר קוקטיילים, משחק גולף, או פיקניק חשוב להיערך מראש עם תקציב ייעודי לפעילות, בטרם תצרו קשר עם מקומות מפגש פוטנציאליים כדי לקבוע מה אתם יכולים להוציא על מסעדות או מגרש גולף, כולל מזון ומשקאות. תזמנו לפחות שעה בין סיום אירועי היום ובין תכנית הערב, כך שאנשים יוכלו להתארגן באולם, לאסוף את הציוד שלהם ולהגיע ליעד המפגש הנוסף, ובמקרה של השתתפות בני הזוג והמשפחות של העובדים, לתת להם זמן להגיע ולהתארגן.

צרו קשר עם מספר מקומות

בקשו הצעות ממגוון מקומות לאירועי עובדים שאתם חושבים שיענו על הצרכים שלכם. אם האירוע כולל שהייה של לילה, בקשו הצעות מחיר שונות למלונות או חדרי אירוח, בדגש על הנחות לקבוצות גדולות. וכן הצעות לפינוקי וספא. חשוב לוודא שהמקום ערוך לישיבות וכנסים ושיש לו את כל הציוד האיכותי והמתקדם למצגות שלכם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה