אפליקציות למציאת עבודה ולגיוס עובדים

אפליקציות למציאת עבודה ולגיוס עובדים

חיפוש עבודה כמו גם גיוס עובדים אינן משימות קלות, ואחת מהדרכים המובילות בשנים האחרונות לעשות זאת היא באמצעות אפליקציות ייעודיות לכך

שיתוף
אפליקציות לניהול משאבי אנוש

להלן מספר אפליקציות יעילות לגיוס עובדים ולאיתור משרות:

אפליקציית ג'וב קרוב למציאת עבודה קרוב לבית

אפליקציית ג'וב קרוב נועדה לאנשים המעוניינים למצוא מקום עבודה בסביבת המגורים שלהם. זוהי אפליקציה חינמית המוצעת למשתמשי אנדרואיד ואייפון המאפשרת למשתמשים לחפש עבודה על פי מיקום המשתמש בזמן אמת באמצעות מכשיר הסלולר. האפליקציה מאפשרת לבצע חיתוכים שונים על פי מרחק, זמן נסיעה מהבית, אזורי תעסוקה ועוד. התפקיד המבוקש, תחום העיסוק והגדרת מקום העבודה הרלוונטי יותאם למיקומו הנוכחי של המשתמש או לאזור מגוריו, הלימודים שלו, גן הילדים של ילדיו אזורי תעסוקה וכן זמני הנסיעה על פי קילומטר.

האפליקציה תציג את כל אפשרויות העבודה הרלוונטיים ברדיוס המבוקש, כולל מידע רחב וחיוני כגון חישוב המרחק, זמן הנסיעה ממיקומו אל מקום העבודה, ניווט אל היעד, תמונות ומפה מפורטת עם סימוני מקומות העבודה המתאימים. האפליקציה אף מאפשרת שליחת קורות החיים ישירות ממכשיר הסמארטפון ואף יצירת קשר טלפוני עם מקום העבודה.

 

אפליקציית 'הרשת- הסתדרות הצעירים" מבית הסתדרות הנוער העובד והלומד

האפליקציה של הסתדרות הנוער העובד והלומד הושקה בקיץ האחרון ומטרתה לסייע לבני נוער רבים למצוא עבודה הוגנת, לשמור על זכויותיהם וליהנות מהטבות שונות.

האפליקציה זמינה במכשירי אנדרואיד, ios ובמחשב הביתי  ומאפשרת לבני הנוער למצוא משרות שמתאימות להם דרכה. האפליקציה מתעדכנת בעסקים חדשים באונליין ובימים אלו מתרחבת לערים רבות ברחבי הארץ.

דרך האפליקציה בני הנוער יקבלו התראה לטלפון, ויוכלו לתאם ראיון עבודה עם המעסיק. ניתן גם לקבל באמצעותה 'התראות חמות' על עבודות חדשות בזמן אמת.

בין העבודות המוצעות באפליקציה: עבודות בבורגראנץ', בפיצה האט (אשר גם מציעות הטבות באמצעות האפליקציה), פארק השעשועים סופרלנד, חברת 'טינק', חברת שיווק ופרסום לבני נוער ברשתות החברתיות ונוספות. עוד ניתן לקבל באמצעותה מידע מקיף בנושא זכויות בני הנוער העובדים ואף ניתן ליצור דרכה קשר עם נציגים מהסתדרות הנוער העובד והלומד ולדבר עם מומחים בתחום, לברר פרטים ואף להתלונן במקרה וזכויותיהם של העובדים הופרו.

 אפליקציית Jobibon לחברות מגייסות ולמציאת עבודה

אפליקציית Jobibon לחיפוש עובדים ולאיתור משרות מתאימה לאייפון ולאנדרואיד ומאפשרת למשתמשים לחפש עבודה בתחומים שונים, על בסיס מיקום. למעסיקים ניתנת האפשרות לפרסם את המשרות המוצעות ולהנגישן לקהל היעד של מחפשי העבודה.

האפליקציה מבוססת המיקום מתאימה למחפשי עבודות כשליחים, טבחים, מלצרים, מאבטחים ועוד, תוך כדי שהם מסתובבים בעיר, כך שכאשר המשתמש נמצא בקרבת עסק שמחפש עובדים, הוא יקבל לסמארטפון התראה על העבודה המוצעת ויוכל ליצור קשר עם המעסיק באופן מיידי. מעסיקים יכולים להירשם בקלות למערכת ולפרסם משרות באופן עצמאי.

האפליקציה פועלת כעת בישראל ואנגליה ומציעה מודל העסקי בשלושה מסלולים, כשכולם אינם גובים כסף ממחפשי העבודה אלא רק מהמעסיקים. הראשון הוא פרסום מודעה בחינם, השני מודל של העברת עובד לראיון באמצעות חברה חיצונית בתשלום, דמי שימוש חודשיים לעסקים.

 אפליקציית HireVue  לראיונות עבודה בוידאו

האפליקציה מאפשרת לבצע ראיון בווידאו ולשלוח אותו לחברה המגייסת. המועמדים מקבלים הזמנה לראיון המצולם, מקליטים את תשובותיהם באמצעות מצלמת הסמארטפון, ושולחים את ההקלטה למגייסים. לכל מועמד מוקצב זמן של שלוש דקות למענה על כל שאלה, כאשר המעסיק מקבל 30 שניות לצפות בתשובה לפני שהוא נותן את דעתו עליה. בטרם תחילת הראיון, המועמד מקבל שאלת ניסיון והוראות כיצד להקליט את עצמו.  בנוסף לספריה של שאלות מוכנות מראש, יכולים המעסיקים, להוסיף שאלות חדשות משלהם.

מחפשי העבודה מקליטים את תשובותיהם בזמנם הפנוי והמעסיקים יכולים לצפות בראיונות הללו בזמנם החופשי, כך שבמקום להגיע לראיון עבודה, ניתן לקיים את הראיון בווידאו ולשלוח אותו למעסיק. 

אפליקציית גט ג'וב לפרסום משרות ולמחפשי עבודה

אפליקציית גט ג'וב המאפשרת למעסיקים לפרסם את משרותיהם ולמחפשי העבודה לאתר משרות, היא חינמית ומתאימה לאנדרואיד ולאייפון. האפליקציה מאפשרת למצוא עבודה על פי הכישורים של המועמד, לפי קטגוריות שונות ועל פי מיקום גאוגרפי.

על מחפש העבודה להזין את פרטיו האישיים ולבחור את כישורים והניסיון התעסוקתי שלו בממשק ידידותי וחכם. על פי הסינון של מחפש העבודה, תתקבל רשימת משרות בתצוגת רשימה ובתצוגת און ליין על פי בחירתו. ניתן אף ליצור קשר עם מפרסם המשרה באמצעות האפליקציה. מפרסמי משרות יכולים למלא את הכישורים הנדרשים מהמועמדים ולצפות בכל העובדים המתאימים לתפקיד. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה