איך מזמינים קפה בקלינגונית? 3 טקטיקות לגיוס כישרונות IT

איך מזמינים קפה בקלינגונית? 3 טקטיקות לגיוס כישרונות IT

גיוס אנשי IT שונה מגיוס כישרונות בתחומים אחרים. כדי להצליח ולגייס כישרונות בתחום, עליכם להכיר היטב את עולמות התוכן ושפות התכנות של אנשי ה- IT

שיתוף
גיוס אנשי IT

גיוס אנשי IT

בעולם גיוס ה- IT תמיד נוכל להיות בטוחים בשני דברים: כל שנה מגיע גל חדש של חדשנות טכנולוגית, ו- מגייסים צריכים להישאר מעודכנים בכל החידושים הללו ולמצוא מועמדים טובים שמנוסים בכך.

הדבר חיוני כיוון שמגייסים לא יכולים להתרווח עם הצרכים הנוכחיים של החברות כשמדובר בגיוס כישרונות IT. גיוס IT הוא לא המומחיות של כולם.

3 טקטיקות לגיוס כישרונות IT יגדילו את הצלחתכם:

הכירו את ה- Lingo

Lingo היא ספריית נכס ויזואלי המחוברת לענן שמספקת עקביות חזותית לצוות כולו.
האם אתם יודעים את ההבדל בין ביג דאטה ובינה עסקית? מדוע אנשי IT זקוקים ל- Data scientist ולא ל- Data analyst? כמובן שתוכלו לעשות חיפוש מהיר בגוגל וללמוד את ההגדרות וגם כמה מילות מפתח בתחום ולאחר מכן להתחיל לחפש את מועמדי ה- IT שלכם. אבל כדי למצוא את המועמדים המוכשרים והטובים באמת, חיוני להבין את הדקויות של שפת ה- IT. אין זה אומר להיות רהוט ב- Java או להיות מסוגל להזמין קפה בשפת Klingon, אלא לצבור הבנה אמיתית של התפקידים השונים והצרכים החיוניים בעולם ה- IT.

כשאתם מבינים טוב יותר את שפת ה- IT , תוכלו לצלול עמוק יותר אל עולם התוכן של האנשים העוסקים בכך ולהתחיל לאבחן בין הכישרונות החזקים בתחום ובין אלו שפחות חזקים בו. כך גם תוכלו לפענח ביתר הבנה את האיכויות של המועמדים.

הכירו את עולם אנשי ה- IT

לפעמים גיוס אנשי IT יכול להרגיש כמו שדה מוקשים של שפה וחוקים שונים מעולם הגיוס שאתם מכירים רגיל. אבל זה לא מקרה של "אתה והם". כל מה שנדרש הוא קצת זמן כדי להבין את התנועות שעוברות בתעשיית ה- IT. תדרוך טכנולוגי של איש ה- IT הנוכחי בחברה שלכם, יסייע מאוד כדי להבין מה בעצם אתם מחפשים. ניתן גם להיעזר בכישרון IT חיצוני שישב איתכם במהלך הראיונות הראשונים וינחה אתכם בשאלות שאתם אמורים לשאול ובתשובות הרצויות שתרצו לקבל ממועמדים מוכשרים, עד שעם הזמן תדעו כבר בעצמכם.

אמצו את השינויים

מגייסים גדולים באמת יודעים כי תמיד יש מקום לידע נוסף על זה שצברו לאורך השנים והם תמיד פתוחים ללמידה. אחת לכמה שנים לפחות יש לעשות רביזיה. חשוב להבין בעולם הגיוס של ה- IT, כי העובדה שגייסתם בהצלחה איש IT לפני מספר שנים, לא אומר שכיום תוכלו להחליק חזרה לאותה נקודה בהצלחה. בדיוק ואף יותר מכל הענפים בתעשייה, בתחום ה- IT מגמות חדשות צצות כל הזמן והן משפיעות באופן ישיר על הדרך בה אתם מחפשים ובוחנים מועמדים.

לדוגמה, שפות התכנה הן מרכיב חיוני בגיוס IT. אפילו אם אתם מבינים את המשמעות מאחורי שפת Java ו- Python , לא בטוח שתוכלו להבין מדוע שפה אחת פופולרית יותר לתפקידים מסוימים מאשר השניה. באינטרנט ישנם כלים להבנת שפות התכנות המועדפות לתפקידי IT מסוימים, לדוגמה הספר האלקטרוני 'Ayub Shaikh’s e-book' שמסביר על שפות ה- IT לשנת 2017 ומספק מדריך עבור מגייסים באשר למועד בו הם יוכלו לחפש באתרים מומחים את מידת הפופולריות של שפות אלה וכיצד הדרישה להן יכולה לעלות ולרדת.

באמצעות נתונים בזמן אמת ומידע שנאסף ממודעות דרושים, אתרים שונים ברשת מספקים דו"חות מדויקים של תנודות הפופולריות של שפות תוכנה מסוימות ותמיד מעניין לצפות בשינויים הקלים שמתרחשים בתוך הענף.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה