איך להישאר פרודוקטיבי במהלך חופשת הקיץ?

איך להישאר פרודוקטיבי במהלך חופשת הקיץ?

כיצד להמשיך ולהישאר פרודוקטיביים בעבודה בזמן שהילדים בחופשת הקיץ?

שיתוף
פרודוקטיביות בעבודה

פרודוקטיביות בעבודה

מחקרים מראים כי ילדים חווים "שפל קיץ". כאשר הם מחוץ לבית הספר הם לא מתמקדים באופן פעיל בלימודים הנדרשים לחופשה והמוח שלהם "יוצא לחופשה" בעצמו. אבל הם לא היחידים שנפגעים בחופשת בקיץ. מבוגרים מושפעים אף הם מחופשת הקיץ של ילדיהם ונראה שהם "מעבירים ערוץ" לילד הפנימי שבהם במהלך הקיץ, מה שהופך את זה לקשה יותר להיות פרודוקטיביים בעבודה.

מחקר שנערך בשנת 2012 על ידי Captivate Network מצא, כי התפוקה במקום העבודה במהלך חופשת הקיץ יורדת ב -20%, העובדים מוסחים ב -45% יותר, ולוקח ב-13% יותר זמן להשלים את הפרויקטים בקיץ. כמו כן, 53% מהעובדים מדווחים על ירידה בפריון. אנשים לעתים קרובות עובדים יותר מיום ראשון עד חמישי כדי לפצות על מספר ימי חופשה שהם ייקחו בקיץ, ו -23% מהם מאמינים כי לוח הזמנים גורם לעלייה בלחץ.

אז איך תוכלו להישאר פרודוקטיביים במהלך חופשת הקיץ של הילדים?

דנה בראונלי מארה"ב, פיתחה מודל שנקרא New Time Management Model שמיושם ע"י 4 שאלות:

האם עלי לעשות זאת?
איך עלי לעשות זאת?
מהי רמת המאמץ הנכונה?
כיצד ניתן להגדיל את היעילות שלי?

האם עלי לעשות זאת?

בראונלי ממליצה להתחיל כל שבוע על ידי הערכת הפעילויות החשובות ביותר עבור השבוע הנוכחי ואז, כל יום, לעשות הערכה מחודשת. לטענתה, יש להתנגד לפיתוי להוסיף משימה נוספת לרשימת המטלות שלך, רק כי מישהו ביקש ממך לעשות את זה. צריך להיות 'תהליך בדיקה' מנטלי כדי לקבוע אם כל פעילות צריכה להיות ברשימה שלך. הרשימה של בראונלי כוללת רק חמישה פריטים עבור כל יום. בנוסף, היא ממליצה להשתמש בכלל 80/20. למצוא מצא איזה 20% מהמאמצים שלך יניבו 80% מהתוצאות. לדוגמה, ייתכן שיהיה עליך לקבוע אילו לקוחות או סוגי לקוחות מספקים את רוב ההכנסות שלך, ולאחר מכן להתאים את המודל העסקי או הפעילויות בהתאם.

איך עלי לעשות זאת?

זהו צעד אסטרטגי המעודד אותך לעבוד בצורה חכמה יותר, לא קשה יותר. האם אתה צריך לעשות את זה לבד או עם קבוצה? האם אתה צריך לעשות את זה בעצמך או להיעזר בנציג או במיקור חוץ? האם המשימה יכולה להיות אוטומטית או יעילה בדרך כלשהי?

כבעלי עסק קטן, לעתים קרובות אנשים מתנגדים להיעזר במיקור חוץ כי הם לא יכולים להרשות לעצמם. עם זאת, כאשר הם מתחילים להשתמש בעוזרים, פרילנסרים, ומומחים אחרים, מהר מאוד מבינים שהם לא יכולים להרשות לעצמם שלא להשתמש במיקור חוץ. בראונלי אומרת כי יש להשתהות בטרם משיבים על השאלה "איך" וזה יכול לחסוך הרבה זמן מאוחר יותר. "

מהי רמת המאמץ הנכונה?

כאשר מחליטים כמה אנרגיה להשקיע, שקול להקצות אחוז למידת ההשקעה (מ 0% ל 100%). אפשרות נוספת היא להגדיר מגבלת זמן עבור כל משימה. בראונלי משתמשת בשיטה זו עם העוזר שלה. במקום להשתמש במונחים מעורפלים כמו 'אל תבזבז על זה יותר מדי זמן', היא אומרת לעתים קרובות, 'אל תעבור יותר מ -90 דקות', גם הגבולות האלה יכולים לעזור לנו.

כיצד ניתן להגדיל את היעילות שלי?

לבראונלי יש כמה עצות פרודוקטיביות אישיות כדי לעזור להגביר את רמת היעילות שלך:

לתזמן כ 75% מהיום שלך כדי להשאיר מקום עבור משימות והפתעות בלתי צפויות שצצות מדי יום.

לתזמן את זמן העבודה (לדוגמה, לקבוע לוח זמנים של בלוק אחד בבוקר ואחד אחר הצהריים כדי לעשות את העבודה שלך, במקום לרוץ מפגישות לפגישות כל היום ולהתחיל את העבודה ב- 17:00 אחר הצהריים.

לכבות את התראת הודעת הדוא"ל והכרזה על הודעות נכנסות – בדרך כלל את הדוא"ל הוא לא כל דחוף כמו שיחת טלפון.
במקום להיות מוסח על ידי בדיקה מתמדת של הודעות דוא"ל לאורך כל היום, תזמנו פעמים ספציפיות במהלך היום כדי לקרוא ולהגיב עליהן.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה