אדם מילא נכנסת לשוק הסיני; חתמה הסכם שת"פ עם HRBP

אדם מילא נכנסת לשוק הסיני; חתמה הסכם שת"פ עם HRBP

HRBP מתמחה בשוק התעסוקה הסיני לגיוס כוח-אדם, אבחון והשמה של עובדים מקומיים לארגונים מישראל ומהעולם

שיתוף

חברת ההשמה אדם מילא ממשיכה לפזול "החוצה" אל השווקים הבינלאומיים, כאשר חתמה לאחרונה על הסכם מסחרי עם חברת HRBP  המתמחה בשוק התעסוקה הסיני לגיוס כוח-אדם, אבחון והשמה של עובדים מקומיים לארגונים מישראל ומהעולם.

שיתוף הפעולה שעומד בבסיסו של הסכם מדבר על פיתוח משותף של מבחני השמה והתאמה ייחודיים וקפדניים בשפה הסינית. באמצעותם, חברות בינלאומיות ומקומיות יוכלו לגייס עובדים סיניים בתהליך מיון איכותי שאמור לחסוך זמן וכסף. את ההסכם ניהלה מטעם אדם מילא ד"ר יעל עינב-ציחור.

סין נחשבת למעצמה בעלת אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר בעולם, עם שיעור צמיחה של 9% בשנה בכלכלת המדינה. יחד עם זאת מצב שוק העבודה מדאיג היות ששלושה עשורים הונהגה בסין מדיניות של הולדת ילדת אחד בכל משפחה. כך שבעוד המשכורות עולות, המעסיקים אינם יכולים לפטר עובדים שהם אינם מרוצים מתפקודם, מחשש שלא ימצא עובדים אחרים במקומם.

עוד קודם ההכרזה המשותפת על חתימת ההסכם, ביצעו שתי החברות – הישראלית והסינית – פיילוט בסין בשילוב אוכלוסיות מגוונות הן בחברות בינלאומיות והן בחברות סיניות. זאת לשם התאמת הנורמות לשוק המקומי.

אדם מילוא פועלת באופן דומה גם באזורי דרום ומרכז אמריקה.

נמרוד בצר, מנכ"ל החברה, דיבר על מנטליות שונה לחלוטין מזו המוכרת לישראלים: "בשנים האחרונות התחילה החברה להרחיב את פעילותה מעבר לגבולות ישראל. הבחירה בסין נעשתה ממניעים שונים, מעבר לגודל השוק הפוטנציאלי העצום, אנו עדים לתרבות שונה ומרתקת המחפשת פתרון מסוג אותו אנו מציעים. האבחון הייחודי ומבחני ההשמה אותם נשווק בסין באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם חברת HRBP, מהווה אחד ממנועי הצמיחה שלנו".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. בכלל אין מילה יותר טובה מ"שוק" כדי לתאר את אדם מילא.
    מכון שבעצם השוק שמתנהל בו עם המצאות שונות של חוות דעת על אנשים מפסיכולוגים עאלק שווה ל…
    בסין חיים אנשים שלא עברו סלקציה בחייהם אולי שם זה דווקא יתפוס, כי פשוט בארה"ב מכון מיון מסוג זה מעביר אבחון רק לאסירים בשיקום.
    בישראל כבר רגילים לעבור סלקציה אז לא מפריע השוק הזה… בגלל זה אף אחד לא מתלונן!

השאר תגובה