מנהלת אגף רווחה חדשה

מנהלת אגף רווחה חדשה

מזל לוי, מי ששימשה בשנתיים האחרונות כסגנית מנהלת אגף הרווחה, זכתה במכרז פנימי שהתקיים בעיריית אשקלון והיא כעת מנהלת אגף הרווחה

שיתוף

עיריית אשקלון מינתה את מזל לוי, מי ששימשה עד לאחרונה כסגנית מנהלת אגף הרווחה, לתפקיד מנהלת אגף הרווחה. מזל לוי עומדת להחליף את שולמית מיימון, שפורשת מתפקידה לאחר 43 שנות עבודה בעיריית אשקלון, מתוכן 15 שנה כמנהל אגף הרווחה.

במסגרת תפקידה החדש כמנהלת אגף הרווחה בעירייה, תהיה לוי אחראית על מערך פיתוח שירותים חברתיים וקהילתיים ומתן מענה לתושבים בקבוצות סיכון, מצוקה, עוני או משבר. ללוי ניסיון עשיר בטיפול באוכלוסיות במצוקה שכן בתפקידיה הקודמים היא שימשה בין היתר כעובדת סוציאלית במרפאה לבריאות הנפש, בבית חולים 'ברזילי', רכזת תחום משפחות אומנה, מנהלת אשכול קהילה באגף הרווחה ומנהלת האשכול לטיפול במשפחה.

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, בירך את לוי עם כניסתה לתפקיד בהודעה רשמית: "אני שמח ומברך על הבחירה. מדובר בקידום של עובדת מוערכת מאוד ובעלת ניסיון מתוך המערכת. אני מאחל לשולמית הצלחה רבה בהמשך דרכה ובטוחני שהיא תמשיך לעשות למען האחר, גם בגמלאות ולמזל אני מאחל שתיכנס במהירות לתפקידה החדש ותמשיך להצעיד את האגף קדימה". כך פורסם באתר אשקלון ניוז.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה